Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti
Autorius
|
Žinutė
|
zita petruleviciene
|
2009-06-29 pirmadienis 14:11:52
Esu SEB banke paemusi paskola ir ja apdraudziau Genworth Financial draudimu, kuri rekomandavo Vilniaus banke.
Ir atsitikus priverstiniam nedarbui draudikas vykde du menesius isipareigojimus, mokejo nedaro draudimo ismoka. Taciau dabar, ju telefonas isjungtas, reikiama pazyma issiunciau faksu, jie atsake , kad negavo, nors paste fakso aparatas patvirtino, kad tikrai jie gavo pazyma.
Bendrauti atsisako elektroniniu pastu, vadinasi jie vengia moketi draudimo ismokas. O banke zmones ir toliau draudziasi siuo draudimu. Vadinasi jie apgaudineja zmones. Duotas telefono numeris( 85)2722929 neatsako, o elektroniniu pastu nieks neatraso klientu.aptarnavimas@genworth.com
Paveluotai, bet menesio imoka sumokejo ir atsiprase. Tikiuosi, kad ir kitiems sio draudimo klientams sunkumu nekils.
zp
|
Edita Petrauskaite
|
2009-07-13 pirmadienis 08:12:58
Laba diena,
Jums padės ekspertai iš Valstybinės draudimo priežiūros komisijos. Prieiga per internetą : www.dpk.lt, tel.: 852431370.
Pagarbiai,-
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija
|