LNVF / Skundų knyga / Institucijų teikiamos paslaugos / Mikrovisatos abonentinio mokesčio mokėjimas už nepateikiamą paslaugą ir sutarties atsisakymas

Mikrovisatos abonentinio mokesčio mokėjimas už nepateikiamą paslaugą ir sutarties atsisakymas

« 
Ankstesnė tema
|
|
Kita tema
 »

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Arūnas Girlevičius

2008-04-25 penktadienis 16:22:00

Buvau ilgametis Mikrovisatos klijentas, tačiau, išsikeldamas iš grąžintino namo, pernai sutartį nutraukiau. Atsikėlęs į kitą butą 2008.02.29 radau namo bendro naudojimo anteną, todėl 2008.03.17 su Mikrovisata sudariau sutartį ir gavau dekodavimo įrangą.
Tačiau Mikrovisatos numatytom tiekti paslaugoms negaliu pasinaudoti- televizorius nieko nerodo. 2008.03.20 nuėjęs į abonentinį skyrių paprašiau pastatyti individualią anteną, tokią, kokią turėjau pagal ankstesnę gyvenamą vietą. Pažadėjo padaryti per 2 savaites. 2008.04.10 atėjęs Mikrovisatos technikas patvirtino, kad problema, tikriausiai, antenoje ir žadėjo techninę pagalbą. 2008.04.21 parašiau prašymą greičiau išspręsti technines problemas ir neskaičiuoti abonentinio mokesčio už laiką, kada negaliu naudotis paslauga. Man atsakė, kad privalėsiu mokėti, nors ir televizorius nerodo. 2008.04.25 parašiau prašymą sutartį nutraukti, man atsakė kad tai sunkiai įmanoma ir paaiškės laike mėnesio, o už tą laiką vis tiek reikės mokėti.
Prašau jūsų paaiškinti- AR TIKRAI REIKIA MOKĖTI ABONENTINĮ MOKESTĮ, JEI PASLAUGA NEGALI PASINAUDOTI, O APIE TAI SAVALAIKIAI ĮSPĖJI PASLAUGOS TIEKĖJĄ, IR KODĖL ATSISAKO NUTRAUKTI NEVYKDOMĄ SUTARTĮ.
Dėkoju iš anksto. Pagarbiai- Arūnas

LNVF

2008-05-08 ketvirtadienis 13:28:08

Pagal LR Civilinio kodekso 6.368 str. 1d. Draudžiama tiekti daiktus vartotojui be jo sutikimo, jeigu už juos reikalaujama mokėti. taip pat pagal šio straipsnio 2 d. Jeigu buvo pateikti daiktai be vartotojo sutikimo, vartotojas gali jais naudotis savo nuožiūra neatlygintinai. jeigu pardavėjas ar paslaugų teikėjas nesutinka su minėtom nuostatom vartotojas turi teisę pareikšti skundą, skundus dėl netinkamų paslaugų teikimo nagrinėja Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba tel. pasiteirauti 8800 00008 arba parašytį elektroninį skundą adresu http://www.vartotojoteises.lt/index.php?1702637078