LNVF / Skundų knyga / Maisto produktai ir maitinimo įstaigos / kam reikalingos maximos nuolaidų kortelės?

kam reikalingos maximos nuolaidų kortelės?

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Asta Šneideraitienė

2011-07-10 sekmadienis 15:32:32

Š.m. liepos 10d. apsipirkinėjau maximos parduotuvėje Kalvarijų gatvėje (prie ''sigmos'').Prie kasos buvo skelbiama, kad šiuo metu banko kortelėmis tai pat ir ''ačiū'' kortelėmis neaptarnaujama.Pirkau ledus , kuriems šią savaitę taikoma 30 procentų nuolaida. Deja aš jos negavau mat tuo metu ''ačiū'' kortelėmis buvo neaptarnaujama.Suprantama dėl banko kortelių, bet maximos nuolaidų kortelės? Čia juk nereikia jokio ryšio su bankais ta vietinio maximos tinklo nuolaidų sistema. Peršasi išvada, kad piktnaudžiaujama nolaidų sistema.Tai kam reikalingos nulaidų kortelės, jei jomis taip dažnai negalima pasinaudoti?

astašneideraitienė

Edita Petrauskaite

2012-04-25 trečiadienis 13:12:10

Pardavėjo pareiga informuoti pirkėją įtvirtinta CK 6.353 str., kuriame teigiama, jog pardavėjas privalo suteikti visapusišką informaciją apie parduodamus daiktus, taip pat ir apie “jų kainą (įskaitant visus mokesčius)”. “Informacija apie parduodamus daiktus neturi būti klaidinanti”. “Pardavėjas pažeidęs šią pareigą, turi atlyginti dėl to pirkėjo patirtus nuostolius”.
Vartotojui susidūrus su situacija, galimai pažeidžiančia jo teises, visų pirma derėtų kreiptis į pardavėją arba jį atstovaujančius asmenis, šiuo atveju kasininkę. Jeigu tai problemos neišprendžia tuomet į parduotuvės vadovą. Jeigu ir vadovas netenkina teisėto vartotojo reikalavimo atlyginti patirtus nuostolius tuomet derėtų kreiptis į pardavėją raštu pateikiant savo reikalavimą. Tokiu atveju pardavėjas per 10d. pateikia išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jeigu pardavėjas ir tuomet netenkina reikalavimo pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Jeigu lentynose nurodoma akcija, o prie kasų pranešama, jog nėra galimybės pasinaudoti ta akcija ar tai būtų vartotojų klaidinimas? Suprantama, jeigu tokia padėtis susiklosto dėl techninių sutrikimų ir yra laikina tuomet atleistina (bet vistiek tai juk pardavėjo problema ne vartotojo), vartotojas vistiek neturi nustatinėti dėl kokių priežasčių, teisėtų ar ne pardavėjas elgiasi vienaip ar kitaip. Tai institucijų pareiga. Dėl to pardavėjo nurodoma informacija apie prekę privalo būti tiksli tam pirkimo momentui (dabar), t.y. pardavėjas turi garantuoti realiai įgyvendinamos kainos dydžio nurodymą. )
Šis atvejis galėtų būti priskiriamas klaidinančiai reklamai. Kadangi LR reklamos įstatyme 5str. 2d. įtvirtinta nuostata kuria teigiama jog: “reklamoje pateikiami teiginiai yra neteisingi, jeigu reklamos davėjas negali pagrįsti šių teiginių teisingumo jos naudojimo metu. Dėl pažeidimų reklamos srityje kreiptis į LR Koknurencijos tarybą (Tel./ faks. (8 5) 212 6492).


Atsakė studentas praktikantas Marius Česiulis