LNVF / Skundų knyga / Maisto produktai ir maitinimo įstaigos / MAXIMOS svarstykles

MAXIMOS svarstykles

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Šarūnė Murauskienė

2011-02-25 penktadienis 06:19:11

2011 m. vasario 16 d. nuvykau į Maximą apsipirkti. Pirkau mandarinus, pardavėja įvesdama kodą suklydo ir įvedė ne mandarinų, bet agurkų kodą, paskui juos išminusavo ir galų gale įvedė teisingą mandarinų kodą. Kas įdomiausia, kad kiekvieną kartą sveriant tuos pačius mandarinus jų svoris buvo skirtingas. Pirmuoju atveju jie svėre 395 gramus, kai jau darė išminusavimą svėrė 380 gramų ir kai jau įvedė teisingą mandarių kodą svoris buvo 375 gramai (Žinoma darant išminusavimą aš patyriau šiokius tokius nostolius). Taip pat pirkau kopūstą, tai pasvėrus namuose jis svėrė 100 gramų mažiau. Parašiau nusiskundimą į Maximą ir sulaukiau tos arduotuves direktores skambučio. Ji labai apgailestavo, kad taip atsitiko, dėkojo, kad aš informavau apie situaciją ir paskui pasakė tokį sakinį, kad jau dabar visos svarstyklės gerai veikia, kadangi jas išvalė ir t.t. Mano klausimas būtų toks kaip elgtis tokioje situacijoje? Dabar pagalvoju gal pirmiausia reikėjo ne į Maximą kreiptis, o tiesiai į kokią nors instituciją, kad juos būtų patikrinę ir galų gale nubaudę už klientų apgaudinėjimą. Laukiu komentaro. Ačiū

Edita Petrauskaite

2012-04-25 trečiadienis 13:13:44

Pirkėjų ir klientų apgaudinėjimas sveriant, padidinant nustatytas prekių ir paslaugų kainas ir tarifus, nesilaikant kainų nurodymo reikalavimų, nustatytų teisės aktuose, arba kitoks jų apgaudinėjimas parduodant prekes ar teikiant paslaugas užtraukia administracinę atsakomybę.
Tokiu atveju vartotojams derėtų kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kad būtų pradėtas tyrimas dėl neteisėtos veiklos ir viešojo intereso pažeidimo.

Atsakė studentas praktikantas Marius Česiulis