LNVF / Skundų knyga / Maisto produktai ir maitinimo įstaigos / Prisma prekybos centras

Prisma prekybos centras

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

VARTOTOJAS VARTOTOJAS

2010-03-24 trečiadienis 09:01:07

Uab ,, Prisma‘‘ esančioje prekybos centre ,,Ozas‘‘, Vilniuje, nusipirkome jogurtinį tortą. Labai skubėjome, pasiėme iš šaldytuvo tortą jo įdėmiai neapsižiūrejome. Nuvažiavome sveikinti anūkėlio trejų metukų sukakties progą. Ant torto paviršiaus pastebėjome pelėsį. Pelėsį nupjaustėm ir pabandėme ragauti ‘‘ jubiliejini‘‘ tortą. Deja, paskanauti nepavyko. Tortas buvo ne nurūgęs, o visiškai surūgęs. Nors galiojimo laikas nesibaigė dar keletą dienų. Švente buvo sugadinta.

Edita Petrauskaite

2010-03-24 trečiadienis 10:01:59

Pastebėję įsigyto maisto produkto trūkumą (šiuo atveju pelėsis), Jūs turėjote teisę grąžinti maisto produktą į parduotuvę įteikdami mokėjimo kvitą bei nekokybišką maisto produktą. Jeigu pardavėjas nesutiktų grąžinti pinigų arba nepakeistų maisto produkto į tinkamą (Jūsų atveju piniginė kompensacija būtų prieinamesnė, nes torto Jums jau nebereikia pasibaigus šventei), turite teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Vartotojas turi teisę į žalos atlyginimą, jeigu dėl nekokybiško maisto produkto patyrė sveikatos sutrikimų (teismine tvarka).