LNVF / / Maisto produktai ir maitinimo įstaigos / Saldainiai

Saldainiai

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Renata Tatolytė

2008-01-31 ketvirtadienis 11:52:46

2008 01 10 atėjusi į parduotuvę "MAXIMĄ" nusipirkau dėžę saldainių "Laima" suvalgius saldainius po poros valandų pasijutau blogai...prieš pirkdama saldainius nepažiūrėjau į jų galiojimo datą,nes galvojau, kad tokioj parduotuvėj kaip "MAXIMA " viskas yra kokybiška,tačiau šių saldainių, kaip veliau paaiškėjo galiojimo laikas yra pasibaigęs. Dėl tokių nekokybiškų gaminių patyriau finansinių nuostolių 500lt., kurie buvo išleisti vaistams ir gydimui,o tuo labiau pašlijo sveikata.
Moralas: dėl parduotuvės personalo neapdairumo daug žmonių nukenčia. Tad atkreipkit dėmesį į tai ką perkate.

Renata Tatolytė

2008-02-04 pirmadienis 11:25:10

Dėl nekokybiškų maisto produktų reikia kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Ji kontroliuoja importuojamų maisto produktų saugą ir kokybę.VMVT siekia užtikrinti,kad ant vartotojo stalo patektų kuo geresnis,saugesnis ir kokybiškesnis maistas.
Todėl, galite kreiptis telefonu 8 - 800 404 03 VMVT atsižvelgia į kiekvieno skundą. Telefonu gautas skundas užregistruojamas ir persiunčiamas į atitinkamą teritorinę VMVT. Teritorinės VMVT maisto inspektoriai nedelsdami atlieka tyrimą ir, jei skundas pasitvirtina, imasi reikiamų priemonių pagal pažeidimo pobūdį ir sunkumą, kad pirkėjo ir vartotojo tesės į kokybišką ir saugų produktą būtų apgintos, o ne sąžiningas pardavėjas - nubaustas.
Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės maisto prekė ar prekė su pasibaigusiu tinkamumo vartoti terminu, ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę pateikti rašytinį prašymą pardavėjui, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pateikia vieną iš šių reikalavimų:
• reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;
• atitinkamai sumažinti kainą;
• grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prekės keitimo vieta
Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje.
Jeigu pardavėjas Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos ar Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos pasiūlymo tenkinti vartotojo reikalavimą netenkina, šios institucijos patikrinimo akto kopiją pateikia Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, kuri sprendžia klausimą dėl vartotojo teisių gynimo.