LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Bison odinė striukė

Bison odinė striukė

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Pilietis

2009-04-16 ketvirtadienis 09:38:31

Pirkau odinę striukę iš Bison Kaune. Po savaitės nešiojimo pradėjo irti pamušalo siūlės, išplyšo kišenių pamušalai. Gražinau į parduotuvę tą striukę, tai man ją persiuvo. Dar po dviejų savaičių pradėjo plyšti ten, kur nepersiūta buvo. Vėl nuvežiau į tą parduotuvę, bet nei pinigų nei naudingo patarimo negavau, neva aš pirmas toks kuriam taip plyšta. Kas galėtu man padėti?

Justas Bilevičius

2009-04-16 ketvirtadienis 13:08:22

Laba diena,

Bizono parduotuvė neturi teisės negražinti pinigų, jūs turite teisę reikalauti, kad jums pakeistų netinkama prekę tinkama, arba grąžintų pinigus už įsigytą prekę. Minėtina, jog dvejų savaičių terminas galioja kokybiškoms prekėms grąžinti arba pakeisti, jeigu vartotojas jomis nesinaudojo. Nekokybiškoms prekėms taikomas dviejų metų terminas, todėl tiek pardavėjai, tiek paslaugų tiekėjai privalo tenkinti vartotojų reikalavimus pakeisti prekę/ grąžinti sumokėtus pinigus/ sutaisyti. Vartotojui privalo pirmiausia kreiptis į pardavėją ar paslaugos tiekėją raštiškai, pastarasis per 15 dienų terminą turi pateikti raštišką atsakymą į pretenziją. Pardavėjui atsisakius gražinti pinigus, ar pakeisti prekę tinkama, galite kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, prieiga per internetą: (http://www.inspekcija.lt/). Visais atvejais būtina turėti prekės pirkimo dokumentus (čekį ar pan.).