LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Dviratis

Dviratis

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Laura B

2010-06-02 trečiadienis 11:45:38

Sveiki, pirkau dviratį "100% sports" parduotuvėje Vilniuje. Jis kainavo 760 lt (su nuolaida). Nuolaida buvo taikoma visiems dviračiams (o ne todėl, kad dviratis buvo defektuotas). Ta pačią dieną važiuojant dviračiu paaiškėjo, kad kažkas negerai su vienu pedalu ir bėgiais. Kitą dieną iš pat ryto nuvežiau dviratį atgal į parduotuvę ir paprašiau sutaisyti gedimą. Pardavėjas nežinojo koks defektas, todėl sakė, jog gali užtrukti tris dienas o gal savaitę. Atėjau po keturių dienų, dar niekas nežinojo, kur yra dviratis. Tada atvykau dar po kelių dienų, pardavėja pasakė, kad ji nieko nežino, kur yra dviratis, jis gali būti net Estijoje, reik kalbėt su direktore, kuri tuo metu pietavo. Vėliau su manim susisiekė dviračių taisykla, esanti Vilniuje, ir patvirtino, kad dviratis yra beveik sutaisytas, tačiau nepristatytas į parduotuvę - reikės palaukt dar 4 dienas. Vakar suėjo tas 4 dienų terminas, tačiau šiandien nuvykus į parduotuvę pardavėja pasakė, kad dviračio dar negavo ir nežino, kada gaus. Tuomet paprašiau gražinti pinigus. Pardavėja pasakė, kad pinigų negražins. Ką man daryti? Kur kreiptis? Ar galiu reikalauti gražinti pinigus už šią prekę? Noriu to dviračio, tačiau įsigijau jį važinėjimui, o ne laikymui "servisuose". Svarstau atgauti pinigus ir rinktis kito gamintojo produkciją.

Būčiau dėkinga už bet kokią informaciją.

pagarbiai, Laura

Edita Petrauskaite

2010-09-24 penktadienis 10:57:06

Laba diena,
Vartotojas turi teisę ne tik reikalauti taisyti nekokybišką prekę, bet ir ją keisti, reikalauti grąžinti pinigus. Rašykite raštu, aiškiai išdėstykite savo prašymus. Pardavėjas privalo raštu atsakyti per 10 dienų. Jeigu Jūsų prašymas netenkinamas, siūlome kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (www.vartotojoteises.lt; tel.: (8 5) 2626751).

Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija