LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / HP Pavillion ir HP politka

HP Pavillion ir HP politka

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Artūras Kampanas

2009-08-21 penktadienis 08:38:26

2007 m. kovo mėnesį pirkau nelemtajį nešiojamą kompiuterį HP Pavillion dv6000. Daug žmonių yra nusvilę dėl šio pirkinio, nes produktas buvo išleistas su brokuota pagrindine plokšte. Tai vėliau pripažino ir pats HP, pateikęs apie tai pranešimą viešai, bei pratęsęs garantiją nuo 1 iki 2 metų. Garantinio laikotarpio metu man buvo pakeista pagrindinė plokštė aptarnaujančioje įmonėje ServiceNet. Deja taip nepasisekė, kad 2009 m. rugpjūtį pagrindinė plokštė vėl sugedo. Kaip tyčia, jau pasibaigus 2 metų garantiniam laikotarpiui. Bandžiau derėtis su HP atstovybe Lietuvoje, kad man vėl būtų atliktas remontas nemokamai, motyvuodamas tuo,kad ansktesnis remontas buvo nekokybiškas. Natūraliai HP nesutiko, jų politika paprasta - po garantinio laikotarpio klientas atsako už gaminį.
Mano klausimas: ar galiu reikalauti kompensacijos, jeigu garantinio laikotarpio metu gedimas buvo taisytas, tačiau jis vėl pasikartojo, pasibaigus garantiniam laiotarpiui.

Edita Petrauskaite

2009-08-24 pirmadienis 12:16:10

Laba diena,
LR teisės aktai numato 2 metų garantinį laikotarpį ne maisto prekėms. Gedimai, atsiradę pasibaigus garantiniam terminui, yra šalinami paties vartotojo. Jūsų atveju, problema gali būti sprendžiama kiek kitaip. Valstybinė ne maisto produktų inspekcija (prieiga internetu: www.inspekcija.lt) galėtų patikrinti, ar gedimas atsirado dėl gamintojo ar vartotojo kaltės. Tokiu atveju, jeigu taisymo metu darbas nebuvo atliktas kokybiškai, galėsite reikalauti papildomų garantijų.

Pagarbiai,-
Teisininkė Edita Petrauskaitė