LNVF / / Ne maisto produktai / Kokia nauda vartotojui, kad yra Valstybinė ne maisto produktų inspekcija

Kokia nauda vartotojui, kad yra Valstybinė ne maisto produktų inspekcija

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Janina

2009-05-23 šeštadienis 12:45:15

Persirašiau sutartį su "Bite", nusipirkau telefoną 2009 03 19. Sugedo, pataisė TELESFERA, Algirdo 29, taisymo Nr. 37685 - 2009 04 20. Vėl sugedo - 2009 05 05 atidaviau remontuoti MTTC, Algirdo 25, Čia konstatavo, kad " Rasti drėgmės pažeidimai. Pažeista sisteminė jungtis." Remontas neatliktas, garantija netaikoma. Iš kur ir kaip atsirado drėgmė nežinau : daugiau nei 30 metų dirbau programuotoja, esu "Bitės" klientė nuo 2001 metų, kaip elgtis su kompiuteriu ar mobiliuoju telefonu žinau. Kreipiausi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją: ji tik konstatuoja telefono techninę būklę. Kas iš to, kam gaištamas laikas, kam švaistomi pinigai, kai faktas ir taip aiškus. Telefono būklę nustato tas, kas "kažką pridirbo", dar priedo jie gauna pinigų už paslaugą Valstybinei ne maisto produktų inspekcijai. Neblogai. O kas iš to vartotojui. Likti be telefono. Šiuo atveju už kontaktų pravalymą sumokėti nuo70 Lt be garantijos, kad po to jis veiks. Garantijos apribojimo akte konstatuota: 1."Mobilusis telefonas buvo naudojamas nesilaikant gaminio vartojimo taisyklių". Klausimas, kas šiuo atveju NESILAIKĖ tų taisyklių, vartotojas, ar tie, kurie remontavo?
2. Rasti drėgmės sukelti pažeidimai (Iš kur jie atsirado?)
O kur dingo akte nurodyta "Pažeista sisteminė jungtis". Tai ji pažeista, ar nepažeista?
Išvada: gedimai atsirado dėl netinkamo telefono aparato naudojimo, dėl to telefonas netekęs garantijos.
Klausimas: Kas netinkamai su juo elgėsi?

Atsakymas: Vartotojas visada kaltas, nes JIE visada teisūs.
Pasidomėjau - kitur už pavalymą reikia mokėti nuo 10 iki 30 Lt, o ne 60 ar 70 Lt, kaip JIE siūlo. Kam ir kodėl tai naudinga klausimo nekyla.
Kaip rusų pasakėtininkas Krylovas rašė "u silnogo, vsegda bessilnyj vinovat".
Kam reikalinga švaistyti pinigus Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos darbuotojams išlaikyti, kai rezultatas aiškus iš anksto.
Pinigai už fakto konstatavimo paslaugą JIEMS :TELESFERAI, MTTC ar UAB"Skaitmeniniam priežiūros centrui, Konstitucijos pr. 16,.
Tikrinta Konstitucijos pr. 16, o TELESFEROS paslaugos ant "UAB "Skaitmeninis priežiūros centras" .
Kaip sakoma "Varnas varnui akies nekerta..."
Štai ir visa JŲ teisybė: Garantija nuimta - už remontą susimokėk, už fakto konstatavimą JIEMS sumokės Valstybinė ne maisto produktų inspekcija. Geras gyvenimas, o kitiems tam, kad gautų pinigų reikia ir dirbti, uždirbti tuos pinigus, kuriuos taip lengva ranka JIE iš tavęs atims.

pagarbiai,
Janina


Edita Petrauskaite

2010-09-24 penktadienis 13:33:21

Laba diena,
Dėkojame už Jūsų laišką.
Kiekvieno vartotojo pasisakymas, nuomonė negali būti mūsų organizacijos pozicija, todėl paliekame teisę vartotojams patiems svarstyti, kaip dirba valstybinės institucijos. Visi Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos sprendimai gali būti skundžiami teismine tvarka.

Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija