LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Kraujospūdžio aparatas

Kraujospūdžio aparatas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

VARTOTOJAS VARTOTOJAS

2010-03-24 trečiadienis 09:27:03

Spalio mėn. pirkome elektroninį kraujospūdžio matuoklį su 5 metų garantija aparatui ir 1 metų garantija rankovei. Jau po 3 mėn. rankovė matuojant kraujospūdį atsiklijuodavo. Kreipėmės į aptarnaujančią firmą . Atstovas pasakė, kad rankovė susidėvėjo, bet jos nepakeis, nes atlikta daugiau matavimų, nei parašyta garantiniame lape (1500 kartų). Vadinasi, per dieną matavome 17 kartų. Ar galima būtų patikrinti rankovės patikimumą?

Edita Petrauskaite

2010-03-24 trečiadienis 09:46:53

Šiuo atveju reikia kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Jie patikrintų ar kokybiškas toks aparatas. Gavus išvadas, kad prekė nėra kokybiška galima reikalauti iš pardavėjo pakeisti prekę arba grąžinti pinigus. Kreipiantis į inspekciją dėl įsigyto nekokybiško produkto ir/ar pažeistų vartotojo teisių pateikiamas prašymas/skundas. Prie jo pridedama prekės pirkimo ar paslaugos teikimo sutarties, kasos aparato kvito ir kitų dokumentų kopijos. Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos nemokamas telefonas 8 800 55 551, internetinis adresas http://vnmpi.lt/