LNVF / / Ne maisto produktai / Mobiliojo telefono garantinis aptarnavimas

Mobiliojo telefono garantinis aptarnavimas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Ieva R.

2008-09-01 pirmadienis 13:09:56

Šių metų birželio mėn. 26 d. Tele2 salone Klaipėdos akropolyje pirkau telefoną Sony Ericsson C702 be sutarties, neišsimokėtinai už 1100 Lt. Po savaitės pastebėjau, kad telefonas pats persikrauna. Atidaviau į garantinio aptarnavimo servisa MTTC liepos mėn 10d. Po kelių dienų telefoną man grąžino (perkrovė vidinę programinę įrangą), bet gedimas kartojosi, todėl liepos 15d. vėl nunešiau į MTTC atstovybę Klaipėdoje. Telefona išvežė į Kauną, o liepos 29 d. gavau pranešimą, kad jis neremontuojamas ir turi buti pakeistas nauju. Po menesio, t.y. rugpjūčio 29 d. pradėjau domėtis kada ir kaip viskas vyksta (juk manau, turiu tokią teisę). Paskambinus į MTTC atstovybę man pasakė, kad gamintojui (t.y. Sony Ericsson) išsiųstas užsakymas naujam telefonui ir dėl terminų turėčiau kreiptis pas juos, nes jie daugiau nieko pasakyti negali. Paskambinus į Sony Ericsson klientų koncultavimo centrą, jie pagal mano telefono IMEI kodą esą jokio užsakymo negavę. Pagal jų įsipareigojimus, jie detales ir naujus telefonus privalo pristatyti mėnesio laikotarpyje. Jei šis terminas užtrunka, aš turiu teisę kreiptis į pardavėją, kuris gavęs iš MTTC raštą apie neremontuojama telefoną gali man išduoti naują aparatą servise. Pardavėjas turėtų būti Tele2, juk jų salone aš pirkau telefoną. Bet paskambinus į Tele2 klientų aptarnavimo centrą (117) man sako, kad pardavėjas yra Mikrovisata ir jie gali tik informuoti pardavėją. Tiesa, visos šios informacijos buvau nukeliavusi ir į saloną, kuriame ir pirkau tą telefoną. Ten su manimi niekas net nesileido į kalbas, tik nieko neišsiaiškinę pradėjo šaukti, kad eičiau aiškintis arba į MTTC, arba kreipčiausi į Sony Ericssono, kad man išrašytų kažkokią pažymą. Tačiau argi pats pirkėjas turi rūpintis kažkokiomis pažymomis iš gamintojo, kad pateiktų jas pardavėjui? Kadangi dėl tų pažymų kreipiausi vėl į gamintoją, jie man pasakė, kad pirkėjui tokių pažymų neišdavinėja tik pačiam pardavėjui, ar garantinio aptarnavimo įmonei. Vėl skambinu į Tele 2 (telefonu bent jau šnekasi su manimi...). Jie vėl tvirtina, kad nėra pardavėjai, pardavėjas yra Mikrovisata.. Kadangi man tikrai idomu, kokia to telefono pakeitimo procedūra ir kiek aš dar būsiu priversta laukti to keitimo, o ir norėjau sužinoti apie galimybę telefoną atgauti greičiau, jei tai įmanoma gilinausi toliau... Tele2 malonus konsultantas vardu Donatas iš garantinio aptarnavimo skyriaus davė telefono numerį darbuotojo, kuris atstovauja Mikrovisata Tele2 salone Klaipėdoje, va čia ir prasidėjo visas idomumas.. Atsiliepė mergina, prisistatė Laura ir VĖL net neįsigilinusi pradėjo šaukti "mes telefonų neikeičiame!". Sakau, paaiškinkite man kaip pirkėjui pardavėjas ką aš turiu šiuo atveju daryti. Ji vėl pasiųlė kreiptis į MTTC, kad išrašytų man kažkokį raštą, kurio niekas pirkėjams nerašo, rašo įmonėms-pardavėjoms. Kai pasakiau, kad pagal LR įstatymus už nekokybišką prekę yra atsakingas pardavėjas, ji pradėjo tikrai labai nemandagiai šnekėti ir šaipytis, nors aš kalbėjau ramiai, nieko nekaltinau ir tik prašiau, kad jei ji nežino šios procedūros, kad duotų kontaktus iš jų įmonės, kas man gali paaiškinti. Ji kontaktų nedavė, o kai paklausiau pareigų, ji padėjo ragelį. NIeko, kontaktus mokrovisatos informacijos skyriaus radau pati, paskambinau, tai jie pasakė, kad telefonų Tele2 salonuose nepardavinėja! Ir ka man dabar daryti?
Aišku, galiu laukti dar mėnesį GAL man pakeis telefona MTTC. Bet pirkau nauja, nepigų telefoną ir jau 2 mėnesius negaliu juo naudotis. Jeigu yra galimybė šį procesą paspartinti, nes manau, kad jau laiko pakankamai praėję, tai aš ta galimybe pasinaudočiau, bet niekas nesiteikia man nieko paaiškinti. Nežinau, kas atsakingas šiuo atveju už telefono pakeitimą.
Kita problema, esu labai įžeista ir pasipiktinusi tos Lauros bendravimu su klientais, labai norėčiau apie ją informuoti jos vadovus, bet kaip man tai padaryti ir kas ji tokia nežinau. Pati dirbu su klientais, bet jei kažko nežinočiau, tikrai žmogaus nežeminčiau, o nukreipčiau ten, kur jis tą informaciją galėtų gauti.

Edita Petrauskaite

2008-09-03 trečiadienis 11:36:15

LR vartotojų teisių apsaugos įstatyme teigiama, jog dėl įsigytų nekokybiškų prekių vartotojas turi kreiptis į pardavėją (asmenį, kuris verčiasi prekyba ir vykdydamas savo verslą siūlo ir parduoda prekes vartotojams). Todėl pirmas Jūsų žengtas žingsnis buvo neabejotinai pats teisingiausias. Jūs taip pat esate teisi, sakydama, jog rūpintis įvairiausiais raštais nėra nei Jūsų interesas, nei pareiga - viskuo turi pasirūpinti pardavėjas. Į pardavėją geriausiai kreiptis raštu, tuomet šis įgyja pareigą atsakyti Jums per 10 dienų tokia pačia forma, motyvuodamas kodėl jis atsisako pakeisti prekę/pašalinti trūkumus ar kt. Deja, nei minėtame įstatyme, nei LR Civiliniame Kodekse nėra tiksliai nurodoma, per kiek laiko pardavėjas turi pašalinti prekės trūkumus ("per protingą terminą" ), todėl paprastai tai nurodoma juridinio asmens - verslininko įmonės vidaus dokumentuose, kuo gali būti piktnaudžiaujama.
Dėl netinkamo prekių pardavėjo konsultanto elgesio Jūs turėtumėte kreiptis į įmonės vadovą.
Visus su ne maisto produktais susijusius ginčus sprendžia ne maisto produktų inspekcija (prieiga per internetą: www.inspekcija.lt. arba nemokamu tel.:880055551), į kurią patariame Jums kreiptis (tiesiog persiųskite šį laišką jiems). Dėl nesąžiningo pardavėjo elgesio inspektoriai atliks atitinkamus tyrimus, būtinai paminėkite nemandagų konsulatanto elgesį ir tai, kad Jums nebuvo suteikta reikaliga informacija (pagal LR įstatymus pardavėjai privalo tai daryti). Atminkite, jog Jūs turite teisę į žalos atlyginimą, kurią patyrėte įsigydama nekokybišką prekę.

Teisininkė Edita Petrauskaitė