LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / mobilusis telefonas

mobilusis telefonas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

sigita Va

2008-03-12 trečiadienis 12:56:24

tele2 salone pirkome telefona. jis taisytas 5 kartus jau,sugedo jau 6 kartą.
o jo niekas net nesiruosia pakeisti.kur kreiptis?

LT vartotoju federacija

2008-03-13 ketvirtadienis 09:30:33

Pagal Lietuvoje galiojanti LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO Į S A K Y M Ą DĖL DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO.
II. NE MAISTO PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO YPATUMAI
. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
8. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau - Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
9. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 4 ar 8 punktuose nurodytų reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
10. Prekės kokybės įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
11. Pardavėjas ir/ar pirkėjas, jeigu pageidauja, gali dalyvauti įvertinant prekės kokybę.
(Visą įstatymą galite pasiskaityti čia http://www.vartotojai.info/teises...iktu_grazinimo_ir_keitimo_taisykles)
Jums reiktu kreiptis į ne maisto prekių inspekciją, kad nustatytų ar telefonas išties nekokybiškas.
NEMOKAMAS TELEFONAS (8~800) 55551
nformacija bei pagalba dėl pažeistų vartotojo teisių gynimo, įsigijus netinkamos kokybės ne maisto prekę arba paslaugą, teikiama nemokamu fiksuoto ryšio telefonu iš bet kurio Lietuvos rajono darbo dienomis:

I - IV – 8.00 - 17.00 val.

V – 8.00 - 15.45 val.

Pietų pertrauka 12.00 - 12.45 val. http://www.inspekcija.lt/