LNVF / / Ne maisto produktai / MOSAIC pardavėjų aptarnavimo kultūra

MOSAIC pardavėjų aptarnavimo kultūra

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Pilietis

2009-05-06 trečiadienis 09:08:31

Sekmadienį (05-03), Mosaic skyrelyje, esančiame Akropolyje, Vilniuje, nusipirkau kelnes. Grįžusi namo, pastebėjau, kad kelnės brokuotos, t.y. blogai susiūta siūlė ir nutariau kelnes arba pakeisti į naujas tokias pačias, arba pasiimti pinigus. Netoli mano darbo yra PC Panorama, tad per pietus, pirmadienį (apie 12.30)užsukau į Mosaic skyrelį, esantį šiame prekybos centre, nes pamaniau, kad pavyks grąžinti brokuotas kelnes. Ir labai nustebau pardavėjų elgesiu, viena, stovėjusi salėjė, pradėjo purtyti galvą, nieko jinai nežino, n kartų perklausė kur ir kada as tas kelnes pirkau ir pan.., tada priėjo kita vyresnė, tuo metu salėje buvusi pardavėja, as jai išdėsčiau taip pat visą problemą, tai ji piktu tonu, man pradėjo dėstyti, kad jai nereikia brokuotų prekių, eikit ten kur pirkote. Na pasijaučiau kaip senais sovietų laikas, kur jokios kultūros, visiškai nevertinamas klientas ir pardavėjoms nusispjaut i kliento problemas, is serijos, jos sypsosi, tik kai tu perki prekę, bet nebandyk ateit su problemom, nes joms tai nenaudinga ir tuomet tu gali dingti joms is akių. Šiuo atveju as nepajutau nė menkiausio susidomėjimo mano problema, noro išlaikyti kaip klientą, jokio aptarnavimo, tik atstumimą, nenorą, kad tu nešdinkis iš čia greičiau. Tai klausimas, ar jos gali būti pardavėjos ir pritraukti klientus, ar tik atidirba valandas ir viskas. Tokios pardavėjos tikrai gali sudaryti blogą ispūdį apie Mosaic įmonę.

Arturas Muravskis

2009-05-06 trečiadienis 09:51:07

Laba diena,
Kadangi Jūs nusipirkote brokuotas kelnes Jums pardavėjas privalo grąžinti pinigus arba pakeisti prekę į kokybišką. Taigi Jūs turite nuvykti su brokuota preke pas tą patį pardavėją iš kurio pirkote, būtinai turėkite pirkimo dokumentus (čekis). Pateikiate pardavėjui raštišką prašymą su reikalavimu pakeisti, sutaisyti prekę arba grąžinti pinigus. Minėtina, kad nekokybiškom prekėm taikomas 2 metų terminas. Jeigu per 10 dienų pardavėjas netenkina Jūsų reikalavimo galite kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.

Žalgirio g. 92 LT-09303 Vilnus, tel.(8 5) 261 2300, el. p. rastine@vnmpi.lt