LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Negyvosios jūros kosmetika

Negyvosios jūros kosmetika

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Edita Petrauskaite

2008-10-29 trečiadienis 11:25:14

GAVOME SKUNDĄ:

Nelabai zinau kur kreiptis, todel rasau jums. Tikiuosi padesite man isspresti iskilusia problema.
Situacija tokia:
2008 m. rugsejo 26 d. Vilniaus Centrineje Universalineje Parduotuveje (VCUP) pirkau ekologiskos kosmetikos is Negyvosios Juros regiono zenklu pazymeta gamini „NEVO" rinkini nagu prieziurai (Pardavejas UAB LIAD BALTIJA LT). Panaudojusi pagal prideta instrukcija likau nepatenkinta gaminio kokybe: nagai nuluzinejo, o rinkinyje esantis aliejus bei losjonas tik kvepia, neminkstina odos kaip parasyta.
Vakar, 2008 m. spalio 26 d. nuejau atgal pas pardaveja su gaminiu ir pirkimo kvitu noredama atgauti pinigus uz preke, taciau man buvo pasakyta, kad kosmetikos gaminiams istatymai negalioja ir ju atgal pardavejas nepriims. Paprasytas pateikti gaminio kokybes sertifikata pardavejas jo neturejo, bande apgauti rodydamas cheminiu laboratoriniu tyrimu rezultatus distiliuotam vandeniui!

Siandien planuoju nueiti pas pardaveja is iteikti rastiska nusiskundima gaminio kokybe. Sakykit, gal yra kazkokia spec. forma tokiam skundui? Kokie duomenys turi buti pateikiami? Kiek zinau, turi buti pridetas ir pirkimo kvitas? Bet tokiu atveju as pati lieku be irodymo, kad preke pirkau. Tikriausiai toks skundas turetu buti sudaromas dviem egzemplioriais, kad tureciau pardavejo patvirtinta egzemplioriu, jog rasta jis gavo.
Ir kaip turetu klostytis si situacija po rastisko skundo iteikimo? Kur dar tureciau kreiptis?
Labai dekoju uz atsakyma.

ATSAKOME:
Laba diena,
Kaip numatoma LR Vartotojų teisių apsaugos įstatyme, pardavėjui nesutikus tenkinti Jūsų prašymo dėl nekokybiškos prekės pakeitimo ar pinigų grąžinimo, Jūs turite teisę kreiptis į valstybines institucijas, prašydama neteisminio skundo nagrinėjimo.
Nėra jokios nustatytos formos, kokia pretenzija turi būti pateikiama pardavėjui. Visų svarbiausia, kad ji būtų įteikta raštu. Patarčiau Jums pasidaryti rašto kopij1 ir paprašyti pardavėjo pažymėti ant kopijos, jog tokią pretenziją jis gavo (toji kopija lieka Jums). Minėtas įstatymas taip pat numato, jog pardavėjas privalo per 10 dienų pateikti atsakymą.
Tokiu atveju, jei jokio atsakymo nesulaukiate arba manote, jog pardavėjas nemano atsakyti, kreipkitės į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Kreipdamasi į instituciją turėsite pateikti raštišką prašymą (skundą dėl pardavėjo veiklos, prekės), turimus dokumentus (būtinai saugokite čekio originalą), taip pat galite būti paprašyta pateikti turėto gaminio likučius, kad būtų galima ištirti pastarojo kokybę.
Atminkite, jog visais atvejais, kuomet Jums buvo parduota nekokybiška prekė ir dėl to turėjote nuostolių, (šiuo atveju susilpnėjusi nagų būklė ir pan.) turite teisę į žalos atlyginimą.

Teisininkė Edita Petrauskaitė