LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Paltas

Paltas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

LT vartotoju federacija

2008-03-13 ketvirtadienis 10:21:10

Rugsėjo 8 d. parduotuvėje (Šiauliuose) pirkau odinį puspaltį. Kainavo 1400 Lt. Pardavėja pasiūlė pirkti už 1300 Lt tačiau be čekio. Sutikau. Tačiau po dviejų savaičių mano pirktas rūbas pradėjo vienas šonas tįsti, atvipo kišenės.Dar po savaitės pirkimo apsilankiau parduotuvėje ir konsultavausi su pardavėja dėl priežiūros (būtent kad nuo lietaus atsirado nežymios dėmės, pradėjo tįsti). Ar galiu prašyti pakeisti rūbą? (rūbas labai gražus ir patinka, tenoriu, kad pakeistų). Ačiū už atsakymą.

Pilietis

2008-03-13 ketvirtadienis 10:24:29

Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių (Žin., 2001, Nr.58-2105) 4 punktas numato: jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Taisyklių 6 punktas numato: prekės keičiamos ar gražinamos prekės pirkimo vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar kitas prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.
Tų pačių taisyklių 7 p. numato: jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 4 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.