LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Pirkinio čekis ir garantija

Pirkinio čekis ir garantija

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Ričis

2010-01-11 pirmadienis 07:26:18

Laba diena. Prieš penkerius metus pirkau vandens maišytuvą (virtuvinį kraną), kuriam suteikta šešių metų garantija. Dabar kranas per sujungimus pradėjo leisti vandenį. Nutariau kreiptis į pardavėją UAB"Senukai". Suradęs garantinį lapą pamačiau, kad prie jo nėra prisegta (ir nebuvo, nes nėra žymių) čekio. Nors garantinis lapas užpildytas tvarkingai, bet prekybos centre teigia, kad be pirkinio čekio (ar sąskaitos) prekės garantiniam remontui nepriims.
Ar teisūs PC darbuotojai šiuo atveju?

Pagarbiai,
Ričis

Edita Petrauskaite

2010-03-24 trečiadienis 09:45:57

Pirkėjas pateikdamas raštišką prašymą pardavėjui prie jo turi pridėti kasos aparato kvitą arba pirkimo-pardavimo kvitą, arba kitą prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančius dokumentus ir garantinius dokumentus (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).Tai nurodoma daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklėse. Šiuo atveju Jūsų turimas garantinis lapas yra pirkimą patvirtinantis dokumentas, todėl PC darbuotojai nėra teisūs. Dar kartą kreipkitės raštu į pardavėją ir jei jis nesutiks tenkinti Jūsų reikalavimų galite kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, internetinis puslapis http://vnmpi.lt/ , nemokamas telefonas 8 800 55 551.