LNVF / / Ne maisto produktai / Prieš perkant naują TV, pagalvokite......

Prieš perkant naują TV, pagalvokite......

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Renata Skrebutėnienė

2009-04-01 trečiadienis 07:22:08

ar naujo pirkinio džiaugsmas nevirs begaliniu galvos skausmu ir skundų rašymu.
Taigi š.m. vasario 21 d. UAB,,TOPO CENTRAS“ nusprendėme įsigyti naują LCD SAMSUNG televizorių. Jau namuose pastebėjome, kad iš garso kolonėlių, be pagrindinio garso takelio girdimas pašalinis svirpesys. Todėl, kovo 6 d. kreipėmės į pardavėjo atstovą dėl televizoriaus pakeitimo, nurodydami, kad iš garso kolonėlės sklinda pašalinis garsas. Pardavėjas pridėjo ausį prie kolonėlės konstatavo, kad jokio garso negirdi ir be serviso išvados, negali prekes nei pakeisti, nei grąžinti pinigų. O ką jis galėjo girdėti, jei prekybos centre garsiai skambėjo kita vaizdo ir garso buitinė technika? Pardavėjui palikome televizorių, vietoj jo gavome aktą, kuriame buvo nurodyta, kad jei televizorius kokybiškas, turėsime apmokėti transportavimo ir patikrinimo išlaidas. Rezultatas - ilgą tylos pauzė, po kurios protingas terminas, mano manymu baigėsi, todėl kovo 23 d. raštu kreipiausi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Maniau, kad ši institucija išspręs mano ginčą. Įvykiai pradėjo judėti, bet....Vakar , t.y. kovo 31 d. prekybos centre, tiriant mano nurodytą trūkumą, inspektorė pridėjusi ausį prie garso kolonėlės nustatė, kad garsas yra, bet jis nežymus - televizorius kokybiškas! Kai tokį veiksmą atliko ankščiau pardavėjas, maniau jo ausys ne rodiklis. O štai jau inspektorės ausimis ar turėčiau pasikliauti? Taigi teko ir vėl tą televizorių vežtis namo. Vakare ir vėl tas pats, garsas svirpia, pilnas diskomfortas, neįmanoma. Kur ieškoti ,,tiesos“, jei šiandien ryte skambinėjau per visas institucijas, tačiau niekas negalėjo atsakyti, kur reglamentuojama, kad pašalinis garsas gali būti ir kokio stiprumo? Žinau, kad galiu ir toliau beviltiškai belstis į inspekcijos viršininko durys, tačiau iš anksto žinau, kad dabar jau atvažiuos kitas valdininkas su ,,naujomis ausimis“ ir konstatuos, kad viskas normos ribose. Ir tavo pilieti problemos, kad užsimanei naujo televizoriaus! Nu arba, pasak inspektorės galiu susitikti su pardavėju TEISME? O kam tada Lietuvoje kvaziteisminės institucijos?

Edita Petrauskaite

2010-09-24 penktadienis 13:40:01

Laba diena,
Teisme galite ne tik bylinėtis su pardavėju, paslaugos tiekėju, tačiau ir skųsti valstybinės institucijos sprendimus, kurie turi būti oficialiai Jums pateikti. Jeigu Lietuvoje nėra galimybės techniškai ištirti prekės kokybės, ši gali būti siunčiama užsienio šalių tyrimų institutams. Deja, paaiškėjus, jog prekė kokybiška - tokio tyrimo išlaidas turės padengti vartotojas.

Teisininkė Edita Petrauskaitė