LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Sony Vaio Garantinis remontas

Sony Vaio Garantinis remontas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Andrius P.

2009-03-14 šeštadienis 12:17:21

Sveiki, Prieš ~15 mėn pirkau Kompiuterį: Sony Vaio, kuriam suteikta 24 mėn garantija. Sugedus tinklo plokštei (kompiuteris veikė, tačiau laidinis internetas neveikė, o belaidis veikė) nunešiau 2008 09 16 dieną į garantinį remonta ICT Lietuva, Kaune, kuri atsakinga už garantinį servisą (PC pirkau Mažeikiuose is kitos imonės), tačiau ICT Lietuva jo vis dar nesutaisė, kiekviena kartą nuėjus sakė vis naują priezastį kodėl (išsiųstas į Olandiją, pasiklydo sandėlyje Vilniuje, kita įmonė jiems negrąžina ir t.t.). 2008 11 mėn išsireikalavau kompiuterio laikinam vartojimui, kuris "daug" prastesnis už pirktą, kol sutaisys manąjį. 2009 02 mėn eilinį kartą nuėjus į ICT man pranešė, kad mano kompiuteris yra nepataisomas ir pasiulė keisti į kitą, paprašiau, kad atsiųstu savo pasiulymą į e-mail, šį kartą gavau atsakymą po ~15 min, tačiau pasiūlytas variantas buvo prastesnis nei mano PC, tad iš karto atrašiau, kad nesutinku keisti ir parašiau ką reikėtu pakeisti, kad sutikčiau. Po savaitės sužinojau, kad "mano" kompiuterį ICT pristatė i Mažeikius, tačiau, kai atsivežiau jį į Kauną išsiaiškinau, kad tai tas kompiuteris, kurį man siūlė keisti ir aš nesutikau. Taigi dbr turiu: laikinąjį kompiuterį ir kitą Sony, kurių man nereikia. Pasiskambinau į įmonę Mažeikiuose ir pasakė, kad turėčiau eiti į ICT ir grąžinti tą Sony. Nuėjus, man naujojo kompiuterio atgal nepriėmė, sakė, kad atsakingą darbuotoją atleido, Mažeikiuose esanti įmonė sutiko keisti mano PC į šitą Sony, tad turiu kreiptis i juos. Pasiskambinus į Mažeikius, pasakė, kad jie nieko nežino apie jokius PC keitimus, jokių popierių dėįl keitimo jie nepasirašė, kad niekas nesutiko keisti, jų niekas neinformavo apie keitimus, tiesiog ICT Lietuva baigė garantinį ir atsiuntė prekę pas juos, o ne man. Žadėjo spausti ICT, kad sutaisytų mano PC, tačiau jau 2 sav praėjo, o rezultatų jokių. ICT Lietuva neatsako į jų ir mano laiškus, servise sako, kad turiu kreiptis į įmonę, garantinis atliktas.
Ką turėčiau padaryti, kad atgaučiau sumokėtus pinigus už kompiuterį? Kam pristatyti dbr turimus kompiuterius ir per kiek laiko? Man jau visas šitas reikalas įgrįso, nes jau daugiau kaip 6 mėn....... PC būtinai reikalingas darbui ir laisvalaikiui, tad norėtusi baigti viską kuo greičiau.
Ar įmanom gauti kokią nors kompensacija už prarastus duomenis bei patirtus nepatogumus (atsivežti PC iš Mažeikių, PC neturėjau 2 mėn, išlaidos telefoniniams pokalbiams į įmones ir t.t).
Įmonė Mažeikiuose siūlo pasilikti abu PC , tačiau esu pasirašęs popierius ICT Lietuva, kad gavau kompiuterį laikinam vartojimui (tad jie gali apkaltint pasisavinimu), o dėl naujojo Sony kol kas niekur nesutikau pasirašyti. Beto nei vienu iš tų kompiuterių nebūčiau patenkintas ir kam man 2 PC?
Ačiū už atsakymą.

Elkis taip - kaip noretum, kad su tavimi elgtusi

Edita Petrauskaite

2009-03-26 ketvirtadienis 14:14:56

Laba diena,
Iš to, ką parašėte, matyti, jog LR Civiliniame kodekse, taip LR Vartotojų teisių apsaugos įstatyme nurodyto protingo termino pardavėjas nepaiso. Nors įstatymų leidėjas palieka teisę pardavėjui terminus, skirtus prekei taisyti, numatyti ir nustatyti savo vidaus veiklos taisyklėse, dažnai tokia praktika tampa žalinga vartotojui. ICT Lietuva neturi teisės neproporcingai ilgai šalinti prekės defektų, net ir tais atvejais, jeigu Jums suteikiama pakaitinė prekė. Kaip numato minėtas įstatymas, vartotojas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi teisę ne tik į prekės taisymą, bet ir į pakeitimą kita, kokybiška preke, arba pinigų grąžinimą. Minėtina, jog vartotojui gali būti pasiūlyta kita, kokybiška prekė tik tuo atveju, jeigu vartotojas sutinka ir pageidauja.
Pirmiausia patariame raštiškai kreiptis į pardavėją, kuris per 15 dienų privalo raštiškai Jums atsakyti. Visais atvejais, Jūs turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (prieiga per internetą: www.vartotojoteises.lt), kuri nagrinėja nesąžiningas sutarčių sąlygas. Deja, papildomų nuostolių atlyginimo galima reikalauti tik teismine tvarka.

Teisininkė Edita Petrauskaitė