LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / Transportavimo pažeidimas

Transportavimo pažeidimas

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Aciu

2009-05-07 ketvirtadienis 13:40:24

Ačiū!

Sandra Kaluževičiūtė

2009-05-11 pirmadienis 09:45:41

Laba diena,
Pirmiausia Jums raštiškai reikėtų kreiptis į patį pardavėją. Jei pardavėjas nesutinka su Jūsų sąlygomis per 10 dienų raštiškai turi nurodyti dėl kokių priežasčių jis nesutinka pakeisti prekės. Tuomet turite raštiškai (taip pat nepamirškite su savimi turėti kasos aparato kvitą) kreiptis į Valstybinė ne maisto produktų inspekcija prie Ūkio ministerijos (Žalgirio g. 92, LT-09303 Vilnius; nemokamas tel. 8 800 55 551; www.inspekcija.lt).