LNVF / Skundų knyga / Ne maisto produktai / UAB LAUMĖS BALDAI

UAB LAUMĖS BALDAI

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Pilietis

2009-04-29 trečiadienis 09:00:48

Patarimas: jei jau užsisakėte baldus, atidžiai apžiūrėkite, ar pristatė būtent tai, ką įsigijote. Va mums šaltu veidu norėjo įkišti seną kaitlentę, sudraskytoje dėžėje, be jokiu pasų ir t.t. O vadybininkas pripažinęs klaidą, klausia mūsų (pirkėjų) ką jam dabar daryti... Absurdas kažkoks...

Ausra Karvelyte

2009-04-29 trečiadienis 09:18:21

Laba diena,
Jūs teisi, prieš įsigyjant prekes būtina atidžiai apžiūrėti prekę. O įsigijus nekokybiškas prekes, Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakyme dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo nurodyta, kad Jūs galite prašyti, kad pakeistų netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas). Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau - Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui. Jeigu pardavėjas nevykdo nurodytų reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją adresu: Žalgirio g. 92, LT - 09303, Vilniuje, tel. (8 5) 261 23 00, nemokamas tel. 8 800 55551, el. paštas rastine@vnmpi.lt