LNVF / / Ne maisto produktai / Užsitęsęs ginčas su UAB "Omnitel" dėl įsigyto nekokybiško mobilaus telefono

Užsitęsęs ginčas su UAB "Omnitel" dėl įsigyto nekokybiško mobilaus telefono

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Marijus Marcinkevičius

2014-09-16 antradienis 13:07:55

Š.m. liepos 23 d. iš UAB "Omnitel" įsigyjau mobilų telefoną "Nokia 1020".
Rugpjūčio 1 d. aptikęs eilę gedimų pridaviau aparatą į tą patį "Omnitel" saloną, kuriame jį buvau įsigyjęs.
Rugpj. 12 d. el. paštu iš to paties “Omnitel” salono gavau persiųstą “Omnitel” klientų aptarnavimo skyriaus vadovo raštą “Informacija”, datuotą 08-05 d. su 7 d. vėlavimu, kuriame nurodoma, kad aparatas yra tinkamas vartoti ir jo keisti į kitą aparatą nėra pagrindo. Pažymėtina, kad minimam rašte apstu procesinių pažeidimų.
Rugpj. 14 d. el. paštu iš jau minėto “Omnitel” salono gavau persiųstas UAB “Mobiliųjų telefonų techninis centras” (MTTC) patikros dokumentų kopijas: Naudotos prekės garantijos patikros aktą datuotą rugpj. 08 d. ir Atliktų darbų aprašas datuotą rugpj. 13 d. Abiejuose dokumentuose parašyta, kad įrenginyje defektų nerasta. Pažymėtina, kad “Omnitel” raštas “Informacija” parengtas 3 dienomis anksčiau nei surašytas MTTC Naudotos prekės garantijos patikros aktas (sic!).
Nuo rugpj. 26 d. iki rugsėjo 08 d. vyko susirašinėjimas tarp manęs ir Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos (VNMPI) dėl aparato techninės būklės nepriklausomos ekspertizės vietos ir laiko. Aš prašiau VNMPI, kad ekspertizė būtų atliekama kitoje mobiliųjų telefonų techninio aptarnavimo įmonėje UAB “Mobili garantija”. Pasirodo “Mobili garantija” mano nurodytiems galimiems gedimams įvertinti neturi techninių galimybių ir kad ekspertizės atlikimas įmanomas tik MTTC Kauno buveinėje.
Rugs. 08 d. el. paštu gavau “Omnitel” pranešimą apie dalies paslaugų atjungimą nuo rugs.17 d. ir kad man bus teikiamos tik priimamos paslaugos (skambučiai bei SMS), bei bus taikomas 11 Lt. mokestis abonentui už skolos administravimą. Minėtą skolą sudaro mano nesumokėtos pinigų sumos už ginčijamos kokybės mobilaus telefono aparato įrangos mokestį, draudimo aktyvavimo įmoką ir draudimo mėnesio įmokas. Pažymėtina, kad ginčijamos kokybės mobilaus telefono aparatas nuo š.m. rugpjūčio 1 d. yra pas pardavėją – UAB „Omnitel“. Už suteiktas mobilaus ryšio paslaugas aš iki pat šios dienos kaip ir anksčiau reguliariai ir tvarkingai moku UAB „Omnitel“ pagal pateikiamas PVM sąskaitas faktūras. Paminėtina, kad rugs. 15 d. telefonu susisiekiau su "Omnitel" Klientų aptarnavimo skyriaus atstovu ir prašiau, kolei nėra pasibaigęs ginčas, o konkrečiai, nėra gautos VNMPI išvados dėl telefono kokybės, kad "Omnitel" netaikytų man paslaugų apribojimų. Į tai buvo atsakyta, kad kadangi ginčas gali užtrukti laike, "Omnitel" turi teisę man taikyti apribojimus.
Rugs. 11 d. nuvykus ekspertizei į Kauną MTTC buveinę, vietoje ekspertizės MTTC atstovas inscenizavo ginčo nagrinėjimo žodinio proceso tvarka posėdį. Ekspertizė neįvyko.
Šiuo metu yra paskirta nauja ekspertizės data.
Noriu Jūsų organizacijos prašyti pagalbos atstovauti mano kaip vartotojo interesus ginče su mobiliojo ryšio operatoriumi dėl netinkamo mobiliojo ryšio telefono aparato pardavimo, tame tarpe dalyvaujant ekspertizės metu kaip nepriklausomam atstovui ir liudininkui, bei mediatoriui.