LNVF / / Paslaugos / Dėl Gintaro baldų

Dėl Gintaro baldų

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Rasa Batvinytė

2008-10-29 trečiadienis 09:02:29

Laba diena. Šių metų rugsėjo 30 d.užsisakiau "Gintaro baldų" salone (kuris yra Marijampolėje) tualetinį staliuką ir lovą. Ten iš karto pareiškė, kad iki namų pargabenimo ir tvėrimo paslaugų jie neteikia. Kadangi parsinešti lovos neįimanoma, paklausiau, gal turi žmogų, kuris tuo užsiima. Iš karto pakišo telefono numerį su vardu Rimvydas. Parvežė tuos baldus labai greitai. Kai nuėjau susimokėti, iš karto pakišo sutartį, kad pasirašyčiau, jog pretenzijų neturiu, nors dar net mačius jų nebuvau. Parvežė ir "sutvėrė" tuos baldus jų rekomenduotas žmogus. Visų pirma, ne ta puse uždėjo tualetinio staliukoviršų.Susinervinau, pasiginčijom, tačiau sumokėjau, nes apkeisti puses, pasirodo jau negalima, nes skylės matysis. Jokio mokėjimo kvito jis nadavė.Ilgai neparvežė čiužinio, todėl ta lova taip ir stovėjo nejudinama. Kai sugalvojau ją išsivalyti ir pradėjau kilnoti groteles, paaiškėjo, kad jos net nepritvirtintos: varžtai iššoko iš skylių, subraižė plokštę..Kai pasiskambinau "meistrui"-giedojo kaip lakštingala, kad atvažiuos ir sutvarkys, ir kad čia pirmas kartas, tačiau taip ir nepasirodė. "Gintaro balduose" nusiplovė rankas- atseit, mes jam jokios įtakos neturim- pati kalta, kad skambinai ir iš viso jis labai gerai tveria. Rezultatas toks- baldas mažų mažiausiai laikinai negalimas naudoti, pinigai sumokėti, salono apskųsti negaliu, nes tai ne jų darbuotojas, jie apie jį, atseit, nieko nežino, net ar jis pagal patentą dirba, į mano telefono skambučius "meistras" netsako..Labai prašau patarti, kaip dar galėčiau sau padėti..

Edita Petrauskaite

2008-10-29 trečiadienis 11:41:21

Laba diena,

Iš Jūsų skundo supratome, jog skundžiatės ne prekės kokybe, bet suteiktos paslaugos kokybe (sumontavimo, sukomplektavimo). LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato, jog Jūsų pareiga tokiu atveju - kreiptis į paslaugos tiekėją raštu, o pastarasis per 10 privalo pateikti atsakymą į Jūsų užklausą. Tokiu atveju, kuomet su paslaugos tiekėju susisiekti nėra įmanoma, patariame Jums kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kuri nagrinėja skundus dėl netinkamos paslaugų kokybės, paslaugos tiekėjo neveikimo ir nesąžiningų sutarčių sąlygų. Jeigu paslaugos tiekėjas veikia turėdamas verslo liudijimą, minėta institucija tikrai turėtų Jums pagelbeti. Deja, bet tokiais atvejais, kai pasikliaujama asmenimis, neturinčiais teisės verstis komercine veikla, vartotojams nieko kito nelieka, kaip patiems spręsti savo problemas. Jūsų situacija palanki ir todėl, kad esate pasirašę sutartį dėl paslaugų teikimo, o sąlyga, liepianti Jums neturėti pretenzijų dėl nekokybiškai atliktų darbų, negalioja, nes yra nesąžininga vartotojo atžvilgiu.

Teisininkė Edita Petrauskaitė

Rasa Batvinytė

2008-10-30 ketvirtadienis 06:57:44

Labai Jums ačiū už atsakymą, tačiau paslaugų teikimo sutarties aš neturiu- tik pirkimo-pardavimo sutartį, kurioje labai painiai surašyta: "atsiimant prekes, Pirkėjas pats atsikrauna, išsineša ir pasikrauna jas į transporto priemonę", "pirkėjui pageidaujant, kad produkcija būtų pristatyta jo nurodytu adrssu, pirkėjas po produkcijos pagaminimo sumoka parduotuvėje likusią pinigų sumą....., ir sutariama, kada produkcija bus pristayta nurodytu adresu", "prekės pristatomos apmokant pervežimo išlaidas pagal iš anksto su pirkėju suderintus įkainius......Jei prekės gabenamos ne pardavėjo transportu, nešamos ir montuojamos ne pardavėjo darbuotojų- prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina pirkėjui".
Nelabai suprantu, tačiau reali situacija atrodytų taip- lyg ir turėtų parduotuvė pati pristatyti už atitinkamą mokestį, tačiau man pareiškė, kad nepristato; rekomendavo žmogų, kuris, manau, verčiasi nelegaliai, ir kadangi, tai ne jų transportas ir ne jų darbuotojas, už prekių sugadinimą atsakau aš pati...
Būčiau labai dėkinga už komentarą.
Su pagarba
Rasa