LNVF / Skundų knyga / Paslaugos / IMPULSAS

IMPULSAS

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Agnė S.

Pakeitė : Alvita Armanavičienė

2015-09-18 penktadienis 09:00:23

Laba diena.
Rugpjūčio 10 d. IMPULS sporto ir sveikatingumo klube (Baltų g. 16) norėjau įsigyti abonementą. Man pardavėja pasakė, kad yra labai geras abonementas už 59 €, kuris galioja 7 savaites ir su juo galiu lankytis visuose 3-iuose IMPULS klubuose (Baltų per. 16-Oazė, Karaliaus Mindaugo pr. 50-Žalgirio arena ir Savanorių pr. 404-Hermis). Tad abonementą įsigijau. Viskas buvo gerai iki rugsėjo 3 d., kai nuėjus į IMPULS klubą (Karaliaus Mindaugo pr. 50 - Žalgirio arena) man pasakė, kad mano abonementas negalioja. Pradėjau aiškintis kodėl ir man pasakė, kad tai buvo vasaros narystė, kuri galioja tik iki rugsėjo 1 d. Kitą dieną skambinau į IMPULS klubą (Baltų g. 16) klausti, kas čia per naujiena. Ir man pasakė, kad tai tikrai yra vasaros narystė (bet man parduodant paslaugą, nieks nepasakė, kad galėsiu sportuoti vos 3 savaites, o mokėsiu, kaip už 7). Vadybininkė paaiškino, kad tokių nesusipratimų jau buvo ir anksčiau (bet niekaip nesuprantu, kodėl jie buvo nesprendžiami), ir už likusias neišnaudotas, bet man priklausančias 22 dienas nieks nei pinigus gražins, nei leis eit sportuot. Pasiūlė vieną galimybę išnaudoti tas dienas - tai išsipirkti kitą narystę ir prie jos pridėtų tas 22 dienas, dar pridūrė, kad mažiausia narystė yra 2 mėn. Man paklausus, kaip jie iš vis drįsta parduoti 7 savaičių narystę, kai žino, kad jos galiojimas baigsis po 3 savaičių, jie pasakė, kad jiems leidžiama ją parduoti iki rugpjūčio 15 d. Bet ar tai nėra žmonių apgaudinėjimas? Sumoki didelius pinigus už paslaugą, o paslauga kokybiškai nesuteikiama.