LNVF / Skundų knyga / Paslaugos / info@Tiketa.lt išsiųsta apibendrinta informacija apie daugybinius vartotojų teisių pažeidimus organizatoriaus "OK" renginiuose, į kuriuos Tik...

info@Tiketa.lt išsiųsta apibendrinta informacija apie daugybinius vartotojų teisių pažeidimus organizatoriaus "OK" renginiuose, į kuriuos Tik...

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Dalia Geraman-Zaks

2016-11-09 trečiadienis 17:49:54

Laiškas išsiųstas į info@tiketa.lt, 2016.11.09.

"Sveiki,

Malonu būti Jūsų paslaugų vartotoju ir džiaugiuosi Jūsų suteiktomis galimybėmis.
 
Deja, nors Jūsų paslaugų tai ir neliečia, jaučiu pareigą pranešti apie Vartotojų teisių pažeidimą, įvykusį dėl renginio organizavimą atlikusio juridinio asmens (OKT/Vilniaus miesto teatro) neatsakingo darbo “Žuvėdra” spektaklio metu (2016 m. lapkričio 7 d.). Spektaklyje išbuvau nuo pradžios iki pabaigos tik todėl, kad priklausau Nacionalinei Vartotojų Teisių Federacijai ir jaučiu pareigą dėmesingai reaguoti į visus patirtus vartotojų teisių pažeidimus ir atsakingai išnagrinėti juos sąlygojusias aplinkybes. Beje pastebėjau panašią, į mano reakciją ir kitų žiūrovų elgsenoje (išėjo iš spektaklio). Taigi yra taikytinas koolektyvinio reikalavimo patenkinti vartotojų teises ieškinys.
 
Kas įvyko?
Atsakymas: spektaklio metu po susprogdintų petardų buvo neišvėdinta salė (kondicionavimo sistema veikė nepatenkinamai), buvo pažeistos būtinos žiūrovo higienos sąlygos  tiek po “šaudymų”, tiek viso spektalio metu neveikė vėdimas. Manome, kad finansiniai bilietų pardavimo rezultatai turėtų leisti užtikrinti bent minimalias vartotojo teises, tokias, kaip kvėpuoti pakankamai švariu (pagal elementarias higienos normas) oru; sėdėti priskirtoje kėdėje, už kurią buvo sumokėta perkant bilietą ir pan.
 
Kūrybinė režisierių veikla šiame laiške neaptariama, nes tai nėra aktuali šio laiško tema ir nuomonę apie ją pateiksime režisieriams. Galime tik užsiminti, kad subtilus “Žuvėdros” temos – nesąžiningumo savo tikriesiems jausmams - aktualumas buvo išreikštas grubiai, prasčiokiškai ir neskoningai. Tačiau, tai jau kito laiško tema.
 
Kaip eilinis žiūrovas šio spektaklio bilietų nebepirksiu, kitiems nedovanosiu ir niekam nerekomenduosiu, nors Tiketa platinimo paslaugos buvo atliktos puikiai!
 
Šiuo laišku taip pat dalinsimės su OKT, ir Nacionaline Vartotojų Federacija ir Vidaus Reikalų Ministerijos Kultūros ir Sporto Rūmais (Žirmūnų g. 1, Vilnius). Tai atliksime siekdami žiūrovo komforto at bent pakankamų išgyvenimui sąlygų  meno renginiuose ir kad patirti įspūdžiai skatintų visuotinę meno renginių plėtrą Lietuvoje.
 
Gerbiami Tiketa atstovai, linkiu visokeriopos sėkmės Jūsų svarbiame darbe!"
 
Pagarbiai,
Dalia German – Zaks,
Direktorė,
VšĮ “D. A.L.I.A” – Directory & Agency of Lithuanian & International Artists
Mob.: +37069231722
dalia.germanzaks@gmail.com