LNVF / / Paslaugos / viasat

viasat

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

VARTOTOJAS VARTOTOJAS

2008-09-15 pirmadienis 08:52:51

Aš 2007 metų vasarį pasirašiau sutartį su jais dviems metams. Nenorėdamas papildomų nepatogumų už viso laikotarpio paslaugas sumokėjau pavedimu iš karto. Taigi tikėjausi tuos du metus be problemų žiūrėti jų televiziją. Bet tai ir liko tiktai mano svajonės.
Praįjus porai mėnesių jie nežinia už ką atskaičiavo iš mano sąskaitos 100 litų. Kasi pradėjau aiškintis už ką , pasirodo jie nutarė kad aš jiems nesu sumokėjęs nei lito, todėl jie savo nuožiūra nuskaičiavo man už kelis mėnesiuis į priekį ( nors jei taip būtų buvę, tai pagal sutartį jie galėjo atskaičiuoti tik mėnesį į priekį ).

Teko pradėti aiškintis, todėl paskambinau į aptarnavimo centrą ir išdėščiau visą padėtį. Manęs paprašė nusiūsti jiems pavedimo kopija, kad jie matytų kad tikrai buvau už viską susimokėjęs. Nusiunčiau jiems tą kopiją gal kokius tris ar keturis kartus, kadangi jie niekaip nerasdavo mano siūsto fakso. Galų gale pamatė ir pažadėjo pinigus grąžinti. Grąžino - po 2 mėnesių.

Toks scenarijus pasikartojo dar vieną kartą tais metais, kol atsirado kažkokia Gintarė ( tarp kitko tai buvo pirmoji aptarnaujanti mane firmos atstovė kuri prisistatė ). Ji viską sutvarkė, atsiprašė už nepatogumus ( aišku bepigu atsiprašyti, kai vien telefono sąskaita dėl skambučių jiems padidėjo apie 30 litų ).

Kai jau nusprendžiau, kad pagaliau nieko panašaus jau tikrai nebeįvyks, teko dar kartą nusivilti ( čia labai švelniai pasakius ). Šiais metais kovo mėnesį dingo signalas ir nebegalėjau žiūrėti televizijos. Paskambinau vėl į aptarnavimo centrą išdėščiau problemą. Pažadėjo, kad patikrins ir perskambins. Laukiau savaitę bet taip ir nesulaukiau. Tuomet perkmbinau, bet teko viską aiškinti i naujo, nes atsiliepė vėl naujas žmogus, sujungti su tuo žmogumi su kuriuo jau šnekėjau ir kuris buvo pažadėjęs perskambinti pareiškė kad negali, o kaip išspręsti problemą nieko nepasiūlė.

Tuomet nusiunčiau jiems laišką, kuriame išdėsčiau visą situaciją nuo pat sutarties pasirašymo ir įrangos pirkimo dienos. Parašiau, kad jei jie neatnaujins transliacijos ir nekompensuos laiko, kurio metu negalėjau žiūrėti televizoriaus paduosiu juos į teismą.

Gavau atsakymą ( labai keistą, bet el.paštu ), jame moteris ( berods Kristina ) atsiprašė pažadėjo atnaujinti artimiausiu laiku transliacijas, patikino, kad tikrai įsitikino jog esu sumokėjęs už transliacijas visus pinigus ir dar netgi pažadėjo pridėti dar 2 mėnesius transliacijos nemokamai.

Valio pagalvojau, nėra to blogo kas neišeitų į gerą. Bet kur tau, transliacijos atnaujimo laukiau mėnesį kol neiškentęs parašiau el.laišką tai moteriai ir pasakiau, kad iki šiol dar neatnaujinta transliacija. Ji man atršė, kad transliacija atnaujinta turėjo būti atnaujinta, bet jei transliacija neatsirado, paprašė kad paskambinčiau į aptarnavimo centrą kai būsiu prie televizoriaus ir paprašyčiau dar kartą atnaujintį signalą. Tzip ir padariau.

Signalas atsirado - trims dienoms ir vėl dingo. Parašiau vėl ti moteriai. Pagaliau gavau atsakymą ne el.paštu, o skambučiu. Kristina patikino, kad turbūt sugedęs siūstuvas ir reikėtų jį nunešti ten iš kur pirkau.

Toks pasakymas iš pat pradžių man pasirodė keistas, kadangi bėdos prasidėjo po to, kai jie išjungė signalą Kovo mėnesį. Bet nunešiau siūstuvą remontui. Po savaitės gavau atsakymą, kad siūstuvas tvarkingas, kaltas signalas.

Parašiau vėl tai moteriai, bet jau mėnesį nesulaukiu jokio atsakymo. Dabar jau rugsėjis, taigi transliacijos nėra jau puse petų.

Nutariau daugiau nebemaldauti paslaugų už kurias esu sumokėjęs ir pateiktį ieškinį teismui. Prašysiu, kad ne tik grąžintų sumokėtus pinigus už transliacijas, kortelę bei jos aktyvavimą, už grąžintą įrangą, bet nepatingėsiu ir pateiksiu sąskaitą telefono pokalbių.

Edita Petrauskaite

2008-09-15 pirmadienis 09:48:30

Laba diena,
Panašaus pobūdžio skundų dėl šios kompanijos gauname ganėtinai nemažai. Ir nusiskundimai taip pat panašūs: „VIASAT“ sakosi negavę apmokėjimo, nuolatinė kontaktinių asmenų kaita, bloga transliacijos kokybė.
Nors teismine tvarka nėra įrodyta, ar „VIASAT“ užsiima nesąžininga komercine veikla, tačiau nagrinėdami gautus vartotojų skundus vis dažniau pastebime tendenciją, jog vartotojai skundžiasi ne tik dėl šios įmonės teikiamų paslaugų kokybės, bet ir dėl jos skleidžiamos reklamos, kuri turi klaidinančios reklamos požymių.
Jūsų atveju įmonė neturėjo teisės nuskaičiuoti jokių pinigų iš Jūsų sąskaitos. Keista yra ir tai, jog įmonė turi Jūsų sąskaitos duomenis (galbūt tai buvote aptarę sutartyje?), nes paprastai nuskaičiuoti lėšas iš asmens sąskaitos galima tik jam pačiam sutikus. Taigi čia, panagrinėjus visas kitas aplinkybes, galima įžvelgti ir finansinio sukčiavimo atvejus.
Ne kartą esame skambinę į šią įmonę, mums buvo žadėta, jog galėsime kalbėti su už šiuos dalykus atsakingais asmenimis, tačiau tokios „malonės“ įmonė mums nepadarė, tad visus gautus skundus nukreipėme į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kuri yra minėjusi, kad yra gavusi daug nusiskundimų dėl šios kompanijos veiklos. Todėl ir Jums norime patarti visų pirmiausiai kreiptis į šią instituciją, kuri nagrinėja vartotojų skundus neteismine tvarka. Į teismą, kaip bebūtų, galėsite kreiptis visada. Deja, minėta valstybinė institucija neturi kompetencijos įvertinti kokią neturtinę žalą esate patyręs dėl šios įmonės veiksmų, o jos sprendimai nėra privalomi, tik rekomendacinio pobūdžio. Jūsų teisės neapsiriboja tik reikalavimu nutraukti sutartį, kaip Jūs pats ir minėjote, galite reikalauti nuostolių atlyginimo, kuriuos patyrėte dėl blogos transliacijos kokybės, už įrangą, kuria negalėjote tinkamai naudotis dėl netinkamos paslaugos pobūdžio, taip pat turtinės žalos atlyginimo už mokamus pagalbos skambučius bei kompensacijos už netinkamą sutarties vykdymą.

Teisininkė Edita Petrauskaitė