LNVF / Skundų knyga / Sveikatos priežiūros paslaugos / EUROVAISTINĖ

EUROVAISTINĖ

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Ruta

2010-06-27 sekmadienis 17:11:22

Laba diena,
Prieš porą dienų Eurovaistineje (Maximoje, ukmergės g., vilnius) paprašėme skysčio Chlorhexidine, tai turėjo buti skystis žaizdoms plauti. "Vaistininke" ibruko mum kažkoki skysti panašiu pavadinimu, kurį grižę namo apžiurejome ir paaiškejo, kad tai yra Chlorhexidine Gluconete, skystis burnai skalauti. Nuejome atgal i vaistinę, pasakė vaistų nekeičiame ir negrąžiname, bet čia ne vaistas, pasake: praskieskit ir bus jums ko reikia. Antra karta nuėjus atsakymas buvo tas pats, trečiam kartui apsiginklavome medžiaga is interneto, pasirodo, kad Chlorhexidine ir Chlorhexidine Gluconete yra du skirtingi skysčiai, vienas žaizdoms, o kitas burnai, vadinasi vaistininke apskritai pardavė ne tą prekę, kokios mums reikejo. Nunešus informaciją tai pačiai vaistininkei, jau kalba pakrypo kitaip: gerai grąžinsiu jums pinigus, bet reikiamo skysčio jūs niekur nerasite, bet ateikite ryt, nes šiandien kasos jau uždarytos. Nueiname kita diena, ponios vaistininkės nėra, bus tik po dvieju dienu. Iš principo nuejome į kitą vaistinę ir paprašėme to Chlorhexidine skysčio ir mums kaip normaliems žmonems buvo paaiškinta, kad Chlorhexidine jie dabar neturi, bet jo galima rasti gamybinese vaistinese, ir net nesiūle kažkokio burnos skalavimo skyscio. Dabar dar vis laukiame kitos dienos, kada vel eisime kariauti su ta vaistininke. Be to, turime ir čekį ir pakuotė visiškai nepažeista. Nelabai suprantame, ar taip sunku pripažinti savo klaida ir grąžinti pinigus ar tiesiog pakeisti i panašią prekę, kurios mums reikia?