LNVF / Skundų knyga / Telekomunikacinės paslaugos / Tele2

Tele2

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Miglė Mikuckaitė

2014-12-11 ketvirtadienis 14:32:39

Sveiki, esu labai nusivylusi "Tele2" teikiamomis paslaugomis ir požiūrį į klientą. Viskas prasidėjo nuo to, jog buvau Tele2 privati klientė, sutarčiai pasibaigus turėjau susikaupusią skolą, ją sumokėjusi 2014.11.14 NIEKAS net nesivargina jau mėnesį įsiskolinimo panaikinti mano "Creditinfo" istorijoje. Nors teigiama, jog per 5 darbo dienas įrašai bus panaikinti nuo apmokėjimo dienos. Paskambinusi ir paklaususi, kur man kreiptis kad kuo greičiau panaikintų įrašą, niekas nieko nežino, siuntinėja nuo vieno numerio prie kito. Kiekvieną kartą paskambinus operatoriaus atsakymą gaunu vis kitą, gal pirmiausia prieš darbindami žmones išmokinkite juos elementariausių klausimų, nes toks vaizdas kad nieko nežinodami sako ką galvoja. Esu labai pasipiktinusi. Kaip jie tikisi išlaikyti klientus, taip elgdamiesi?? Absurdas