LNVF / Skundų knyga / Telekomunikacinės paslaugos / Tele2 mobilaus interneto paslaugos užsienyje

Tele2 mobilaus interneto paslaugos užsienyje

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Agne K.

2016-04-26 antradienis 10:38:13

Sveiki,
Esu Tele2 abonentė. Neseniai kelis kart buvau nuvykus į užsienį, ir kaip įprasta, telefone "Duomenys roaming'e" paslauga buvo išjungta, t.y. mobilus internetas neveikė. Negaudavau el.laišku, žinučių ir pan., tik kartais, keliom minutėm, įjungdavau šią paslaugą. Labai nustebau, kai pamačiau išklotinę - joje buvo rodoma, kad nuolat, su tam tikrais laiko intervalais, įsijungavo paslauga "GPRS tarptinklinio ryšio paslaugos". Pasirodo, telefono aparatas, kai net išjungta roamingo paslauga gaudo ryšį, ieškodamas atnaujinimų. Dėl to, per vieną buvimą užsienyje (3 dienos), "prikapsėjo" apie 20 eurų net man nežinant, ir negaunant jokių paslaigų.
Pasirodo, esmė telefono specifikacijoje. Bet iš kur klientas gali žinoti, kad jis, pvz., ne viską išjungė. Juk pagrindinė paslauga "Duomenys roaming'e" atjungta, ir jis mato, kad internetinio ryšio nėra (ankčiau naudodavau Samsung senesnę versiją ir jokių problemų nekilo).
Kreipiausi į Tele2 su prašymų kompensuoti su šia problema susijusias išlaidas, bet gavau atsakymą, kad išrašas yra oficialus dokumentas ir jie negali juo abejoti.

Mano manymu, tokiais atvejais, įmonė, teikianti ryšio paslaugas ir pardavinėjanti telefono aparatus turėjo įspėti klientą apie telefono aparato secifikaciją, arba, kilus jau tokiam ginčui, kompensuoti nuoslolius.
Lauskiu Jūsų komentaro, susijusių su šia situacija. Pagarbiai, Agne K.

Alvita Armanavičienė

2016-04-26 antradienis 19:33:12

Skundus dėl telefono ir interneto ryšio kokybės nagrinėja Ryšių reguliavimo tarnyba (www.rrt.lt. tel.852105658), o skundus dėl telefono aparato kokybės nagrinėja Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (www.vvtat.lt, tel.85852626751). Siūlome kreiptis į šias institucijas dėl šių ir panašių klausimų.

Tatjana J.

2016-05-29 sekmadienis 14:09:33

Panaši situacija buvo ir man, vienu metu man kasdien savaime užsisąkydavo internetinis planas vienai dienai (tele2 pildyk), apie tai buvo siunčiamas SMS ir nuskaičiuodavo iš sąskaitos 50 centu, (budavo, kad net du kart per diena užsakydavo, su tarpu kelios sekundės) pirmus du kartus tele2 man kompensavo tuos centus, bet vėliai atsisakydavo tai daryti, irgi kalbėjo apie nustatymus telefone, ir argumentai, kad telefonas negali pats sau vienas be mano žinios užsakynėti planus, ir kad aš pagal jų instrukcijas jau du kartus keičiau telefono nustatymus, bet tai nepadeda, tai va tie argumentai jiem buvo ne svarus. Matyt Tele2 firmai labai paranku, kad išmaniujų telefonų turėtojai turėtu neplanuotas išlaidas, jie rupinasi tik savo uždarbiu, o ne kliento kišenę))). vietoj to kad pataisyti savo programinę įrangą, jie visą kaltę verčia telefonui arba neišmaniam klientui, man išeitis buvo viena, nulis pinigu saskaitoje...