LNVF / Skundų knyga / Telekomunikacinės paslaugos / UAB. TELE2 garantinis aptarnavimas.

UAB. TELE2 garantinis aptarnavimas.

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Vaclovas Benetis

2016-02-14 sekmadienis 19:30:36

Tokį laišką rašiau į tele2 saloną :


Sveiki, Paaiškinkite: ir nurodykite veiksmų eigą. Telefonas sugedo strigo paprasčiausios veiksmuose, nuvežiau į tele2 pristatė į garantinį , po dviejų savaičių remonto, paėmęs į ranka buvo įtarimų jog gedimas nepanaikintas, parsivežiau namo, ir pastebėjau kad gedimas tikrai nepanaikintas x iškarto kitą dieną vežiau atgal į saloną. Garantiniui remontui dar kartą, su tais pačiais gedimais. Nu ir galiausiai po.vėl dviejų savaičių laukimo, man 19val. Man skambina ir klausia jog jūsų sony Xperia c5 ultra nepataisomas, ir sulenkta plokštė. Paduotas išorinės idealios būklės, vieninteliai jie kišo nagus, ir ardė, beto pirmą kartą plokštė nebuvo supenktą antrą kartą ardė tai jau sulenkta..nors gedimas ir pirmą kartą ir antrą tas pats: strigimas, uzkibimas ir lėtas veikimas . Jie dabar sako kad ne garantinis remontas, laukite kol bus sugrįžęs į saloną.



Tai nesusuprantu? Bus keičiamas mano telefonas? Ar nutrauks sutartį, ir grąžins įmoketus pinigus? Ar imti telefoną ? Pasirašyti galima kažką ?



Kokie mano veiksmai.. Turėtų būti nes telefoną sesuo dovanojo, o ir pinigų nėra.. Telefonas brangus apie 400€.
Labai prašau padėkite .

Alvita Armanavičienė

2016-02-22 pirmadienis 19:17:46

Parašykite šį skundą per www.vartotojuskundai.lt. Jūsų nurodytu el.paštu įmonė bus informuota apie skundą su raginimu jį išspręsti. Taip pat gausite kitą informaciją.