Pirm | Antr | Treč | Ketv | Penk | Sat | Sekm |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Pagelbėjo vartotojų konfederacija
Vartotojas pasiskundė, kad tris kartus meistrai remontavo šaldytuvą, išsikirpdavo garantinius talonus. Bet taip jo ir nepataisė. Maža to, kartą šaldytuvui išsijungus, sugedo produktai. Vartotojas kreipėsi į remonto firmos vadovą, reikalavo defektinio akto, kad galėtų pakeisti šaldytuvą. Deja, „Palydovo“ meistrai defektinio akto nerašo, o įmonės direktorius „nuramino“, kad tokia šaldytuvo konstrukcija, ir nėra ko reikšti pretenzijų. O garantija baigiasi.
Lietuvos vartotojų federacijos darbuotojai paskambinus „Palydovo“ vadovui, ir priminus, kad taip grubiai pažeidžiamos vartotojo teisės, klausimas buvo išspręstas per pusvalandį. Meistras surašė defektinį aktą, vartotojas šaldytuvą pasikeitė.
Archyvas
- 1970