LNVF / Leidiniai / Vartotojų naujienos / KURIS? / Naujienos / Pagelbėjo vartotojų konfederacija

Pagelbėjo vartotojų konfederacija

Vartotojas pasiskundė, kad tris kartus meistrai remontavo šaldytuvą, išsikirpdavo garantinius talonus. Bet taip jo ir nepataisė. Maža to, kartą šaldytuvui išsijungus, sugedo produktai. Vartotojas kreipėsi į remonto firmos vadovą, reikalavo defektinio akto, kad galėtų pakeisti šaldytuvą. Deja, „Palydovo“ meistrai defektinio akto nerašo, o įmonės direktorius „nuramino“, kad tokia šaldytuvo konstrukcija, ir nėra ko reikšti pretenzijų. O garantija baigiasi.
Lietuvos vartotojų federacijos darbuotojai paskambinus „Palydovo“ vadovui, ir priminus, kad taip grubiai pažeidžiamos vartotojo teisės, klausimas buvo išspręstas per pusvalandį. Meistras surašė defektinį aktą, vartotojas šaldytuvą pasikeitė.

Temos

Archyvas

Pirm Antr Treč Ketv Penk Sat Sekm
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31