Pirm | Antr | Treč | Ketv | Penk | Sat | Sekm |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
5. Anketa
ANKETA
(Užpildo įmonė)
Data .............
Teikiame atsakymus dėl programos „Vartotojams atsakingas verslas“ (VAV) kriterijų:
Įmonės veiklos VAV programos kriterijai:
1. Užtikrinamas vartotojų informavimas apie jų teises;
2. Vykdoma sąžininga komercinė veikla;
3. Tinkamai informuojama apie nesaugius produktus;
4. Vartotojų skundai sprendžiami atsižvelgiant į teisėtus jų reikalavimus;
5. Užtikrinama iš vartotojų gautų asmens duomenų apsauga;
6. Teikiama parama vietos bendruomenėms.
Kriterijų įgyvendinimo priemonės
1. Užtikrinamas vartotojų informavimas apie jų teises:
Vartotojui suteikiama lengvai prieinama informacija raštu, o papildomai – ir vizualiomis priemonėmis (video ar TV monitoriuose), garso įrašais garso įrenginiuose ir informavimo priemonėse, o, paprašius, ir žodžiu.
Įmonės atsakymas: …………………………………………………………………………………
1.1. Informacija apie vartotojų teises bei aktualijas vartotojams pateikiamos ir kitomis priemonėmis (ne mažiau, kaip keturios pasirinktos priemonės), kurios aprašomos paraiškoje:
Informacija spausdintuose leidiniuose | Informacija QR koduose | ||
Informacija prie kasų | Informacija elektroninėse svetainėse | ||
Informacija ant kasos kvitų ir bilietų | Informavimo kampanijos medijoje | ||
Garsinė, vizualinė, video informacija | Informaciniai plakatai, lankstinukai | ||
Informaciniai stendai, reklama ant vežimėlių, stovų | Informacija ir garsiniai, vizualiniai tekstai monitoriuose | ||
Seminarai ir teminiai darbuotojų mokymai | Kitos priemonės |
Įmonės atsakymas: ……………………………….………………………………….………….…...
2. Vartotojų skundai sprendžiami atsižvelgiant į teisėtus jų reikalavimus:
2.1. Įmonė imasi prevencinių priemonių tam, kad būtų išvengta skundų;
2.2. Įmonė naudoja taikaus susitarimo pagrindu pagrįstus metodus, alternatyvias ginčų ir konfliktų sprendimo ir kompensavimo procedūras. Vartotojams šios procedūros yra teikiamos nemokamai;
2.3. Įmonėje yra parengta, patvirtinta ir viešai prieinama skundų nagrinėjimo tvarka;
2.4. Informacinėje lentoje yra nurodyti vartotojų teisių apsaugos tarnybų kontaktai.
Įmonės atsakymas: ………………………..………………………………………………………...
3. Tinkamas informavimas apie nesaugius produktus:
3.1. Įmonėje yra parengta, patvirtinta vartotojų informavimo apie nesaugių produktų išėmimo iš rinkos tvarka.
Įmonės atsakymas: …..……………………………………………………………………………...
4. Vykdoma sąžininga komercinė veikla:
4.1. Nėra įtraukta į valstybinių ir nevalstybinių institucijų ar organizacijų įmonių sąrašus, kaip vengiančios taikiai spręsti pagrįstus vartotojų skundus;
4.2. Nėra pagrįstai viešai žinomos neigiamos informacijos apie įmonę.
Įmonės atsakymas: ……...…………………………………………………………………………...
5. Užtikrinama iš vartotojų gautų asmens duomenų apsauga:
5.1. Gerbia vartotojo asmeninio gyvenimo neliečiamumą ir užtikrina asmens duomenų apsaugą;
5.2. Vartotojo asmeniniai duomenys nėra perduodami trečiosioms šalims;
5.3. Asmeniniai vartotojų duomenys naudojami tik vartotojui sutikus ir vykdomi verslo tikslais.
Įmonės atsakymas: …...……………………………………………………………………………...
6. Teikiama parama visuomeninėms organizacijoms ir vietos bendruomenėms:
6.1. Bendradarbiauja su vietos bendruomene ir/ar kitoms visuomeninėms organizacijoms bei remia jų veiklą siekiant užtikrinti subalansuotą visuomenės vystymąsi.
Įmonės atsakymas: …...……………………………………………………………………………...
_____________________ ______________ _________________________
(pareigos) (parašas) (v., pavardė)
A.V.
_______________________________________________________________________________
Kontaktai pasiteiravimui:
Tel. 8-64752352, el.p. federacija@vartotojai.eu
Archyvas
- 2017