Šeškynėje esančiame Bankas ''Snoras,, yra priimamos įmokos, sumokamos perlaidos ir ten dirba tiktai vienas žmogus.Praeitą kartą kaip man reikėjo nueiti pasiimti perlaidą aš turėjau laukti kažkur valandą po kol banko darbuotoją aptarnaus prieš mane esančius klientus , aš buvau labai pasipiktinus tokiu aptarnavimu.Ar gali būti, jog tuo momentu buvo pažeidžiamos mano teisės ?Ir į kokią instituciją aš galiu kreiptis, kad tai išsiaiškinčiau.
Edita Petrauskaite
2008-05-10 šeštadienis 08:35:58
Laba diena,
Sunku pasakyti, kodėl Jums teko taip ilgai laukti. Tačiau pasirinkusi šį banką, kaip vartotoja, Jūs turite teisę reikalauti jus tenkinančio aptarnavimo. Kadangi teisės aktuose neumatytos ribos, kiek laiko Jūs turite laukti kol Jums bus suteikta tokia paslauga, vargu, ar galite kreiptis dėl savo teisių pažeidimų. Jums patariame kreiptis į šio banko administraciją, bei išdėstyti problemą. Kitu atveju, tiesiog keisti banką. Tik prarasdami klientus verslininkai pradės rūpintis aptarnavimo kokybe.