Šalia mano namų esančioje parduotuvėje, dažnai maisto produktams yra daromos akcijos , kad žmonės galėtų pigiau nusipirkti vieną ar kitą daiktą, tačiau priėjus prie kasos tau kasininkė išmuša visai kitą to produkto kainą .Aišku iškart iškyla konfliktas tarp žmogaus atėjusio apsipirkti bei kasininkės .Kodėl atėjus laikui mokėti kasininkė išmuša visai kitą kainą ?Į Kokią institucija galima kreiptis, kad tai sureguliuotu?
praktikante asistente
2008-05-07 trečiadienis 09:21:19
Vartotojai dažnai teiraujasi, kaip elgtis ir kur kreiptis, kai prekybos salėje nurodyta viena kaina, o perkant prekę, kasoje išmušama visiškai kita kaina. Toks atvejis yra pirkėjų, klientų apgaudinėjimas, reglamentuotas Administracinių teisės pažeidimų kodekso 163(1) str., kuris nustato, kad Pirkėjų ir klientų apgaudinėjimas sveriant, padidinant nustatytas prekių ir paslaugų kainas ir tarifus, nesilaikant kainų nurodymo reikalavimų, nustatytų teisės aktuose, arba kitoks jų apgaudinėjimas parduodant prekes ar teikiant paslaugas užtraukia baudą įmonių darbuotojams, taip pat individualia veikla besiverčiantiems fiziniams asmenims nuo dvidešimties iki penkių šimtų litų ir pareigūnams – nuo vieno šimto iki vieno tūkstančio litų. Tokie pat veiksmai, padaryti asmens, bausto administracine nuobauda už minėtus pažeidimus, – užtraukia baudą įmonių darbuotojams, taip pat individualia veikla besiverčiantiems fiziniams asmenims nuo vieno šimto iki vieno tūkstančio litų ir pareigūnams – nuo dviejų šimtų iki dviejų tūkstančių litų. Vartotojas, manydamas, kad tokioje situacijoje buvo pažeisti jo interesai, gali kreiptis į pardavėją, Valstybinę ne maisto produktų inspekciją – dėl ne maisto produktų ir Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą – dėl maisto produktų. Be to dėl savo pažeistų teisių vartotojas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą bei ginti savo interesus teisme.