Laba diena.
2012-12-29 is Seppälä Klubo gavau zinute:"ISPARDAVIMAS -50%/ Papildomai -10% nuolaida Klubo nariams. Galioja su Seppala klubo kortele 12.30-2012.01.03".
Ta pati informacija buvo paskelbta ir ju tinklalapyje.
Zinoma, paskubejau i Seppala parduotuve (Taikos pr. 61, Klaipeda). Issirinkau sau suknele (pirkimo ceki turiu) ir laiminga bei patenkinta nuejau prie kasos atsiskaityti. Koks buvo mano nusivylimas, kai suzinojau, kad nuolaidos 60% as negausiu (zinoma pateikiau klubo kortele, nes esu Seppälä Klubo pastovi kliente). Sios prekes kaina buvo 119,98 lt, su nuolaida as uz ja sumokejau 64.77 lt. Akivaizdu, kad negavau zadetos 60% nuolaidos, o gavau tik 53,98 %. Zinoma, tai nera dideli pinigai. Bet! Bandziau issiaiskinti, kodel ivyko sis nesusipratimas, paprasiau pageidavimu ir pasiulymu knygos, bet apart juodos korteles su Seppala klubo kontaktais (kur galeciau parasyti savo nepasitenkinima) as is pardaveju negavau. Negavau ir paprasto atsiprasymo.
Reklama buvo klaidinga. Labai gaila, kad Seppala negerbia ir nebrangina savo klientus.
Aciu.
Edita Petrauskaite
2012-04-25 trečiadienis 13:14:15
Šis konkretus atvejis gali būti traktuojamas kaip klaidinanti reklama, kurios naudojimas remiantis LR reklamos įstatymo 5str. 1d. yra draudžiamas. Skundus dėl nesažiningos komercinės veiklos nagrinėja LR Konkurencijos taryba.