Pirkau koldūnus, tačiau namuose pastebėjau, kad jų galiojimo laikas jau baigėsi, todėl juos nunešiau atgal į parduotuvę ir pareikalavau pardavėjos grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamą prekę, bet pardavėja atsisakė grąžinti pinigus.
Gintarė ------
2008-02-27 trečiadienis 13:43:12
Remiantis Lietuvos Respublikos daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių III dalies 20, 19, 21, 23 punktų nuostatomis, jeigu pirkėjui buvo parduota maisto prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs, jis turi teisę savo pasirinkimu :
1)reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tinkamos kokybės prekę;
2)atitinkamai sumažinti kainą;
3)grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Pirkėjas turi pardavėjui pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir vieną iš minėtų reikalavimų pvz., grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas arba kitas pirkimą-pardavimą liudijantis dokumentas, priešingu atveju pardavėjas turi teisę pirkėjo reikalavimo nevykdyti. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl maisto prekės kokybės, pardavėjas, gavęs pirkėjo raštišką prašymą turi kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, o gavus tyrimo rezultatus apie juos informuoti pirkėją. Jeigu pardavėjas nesikreipia į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą dėl maisto prekės kokybės, tuomet į ją gali kreiptis pirkėjas dėl maisto kokybės tyrimo.