Pirkau batus, tačiau namuose supratau, kad batai nepatogūs, todėl jų nešioti negalėsiu, todėl batus nunešiau į parduotuvę, kurioje pirkau ir pardavėjos pareikalavau grąžinti sumokėtus pinigus, bet pardavėja atsisakė grąžinti sumokėtus pinigus.
Gintarė ------
2008-02-27 trečiadienis 13:34:58
Remiantis Lietuvos Respublikos daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių II dalies 14, 15, 16, 17 punktų nuostatomis, jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis, kompleksiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo prekės pardavimo dienos pakeisti prekę analogiška preke arba jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės atgauti už prekę sumokėtus pinigus. Pirkėjas pateikia pardavėjui raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą pvz., grąžinti sumokėtus pinigus. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar kitas pirkimą-pardavimą liudijantis dokumentas. Pažymėtina, kad minėta teise pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais. Kilus ginčui tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės, pardavėjas turi raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto prekių inspekciją, o apie gautas išvadas turi informuoti pirkėją. Jeigu pardavėjas nesikreipia į Valstybinę ne maisto prekių inspekciją, tuomet į minėtą inspekciją gali kreiptis pirkėjas.