Laba diena. Pirkau orkaitę, pirmą kartą pradėjome naudoti daugiau nei po metų nuo įsigijimo. Pastebėjau, kad užkaitus orkaitėi užrasodavo elektrinis orkaitės valdymo skydelis, nieko nebesimatydavo. Supratau ,kad orkaitė yra nekokybiška. Po poros, trejeto kartų naudojimosi galiausiai sprogo orkaitės tenas. Per kraustymąsi i naują būstą pasirodo pametėme garantinio aptarnavimo kortelę. Nuvykus pas pardaveją pasikonsultuoti ,ka daryti šiuo atveju,gavau atsakymą , kad nieko - arba susirasti garantinę kortelę arba tvarkytis savo lešomis. Taip il liko stoveti likimo valiojė. Bet po keletos menesių visai netikėtau radau kortelę, o iki jos galiojimo termino pabaigos buvo likę du menesiai. Tą pačią dieną nuvykome pas pardavėją, jis pasakė nuvežti orkaitę į buitinių paslaugu centrą remontui. Nuvežus ir paaiškinus kas atsitiko orkaitei , BPC meistrai patarė kreiptis į pardavėją, sako jūs turite teisę pasikeisti į naują prietaisą pardavimo vietoje (t.y iš kur ir pirkome.) Nuvykus vėl atgal pas pardaveją , jis sako ,kad turime aiškintis ne su juo, o su garantinio aptarnavimo skyriumi Vilniuje. Paskambinau nurodytu telefonu , viską paaiškinau , sakau tai gal galetumete prietaisą pakeisti nauju ? Kodel aš turėčiau mokėti pilną kainą už prietaisą, kuris turėtų būti kokybiškas , puikiai veikiantis o ne brokuotas, ir naudotis suremontuotu, kur galečiau naudotis neremontuoti jei jis būtų buvęs kokybiškas.. Jie mane užsipuolė- sako naudojote beveik visą garantinį laikotarpį ,o dabar norite keisti nauju, sako žinom mes"tokius" puikiai .-Aš nesinaudoju esama padėtimi,, tik norejau pasiteirauti gal yra tokia galimybė, o jeigu ir keisciau tai keisčiau į lygiai tokį patį modelį. Gavau atsakymą, kad nieko jie nekeis jokiu būdu, sako suremontuosim ir kokios problemos. Pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą bei pagal Civilinį Kodeksą vartotojas, įsigijęs nekokybišką daiktą per 2 metus nuo daikto įsigijimo gali reikalauti pakeisti jį į kokybišką, grąžinti sumokėtą kainą arba suremontuoti nemokamai. Įstatymas skamba gražiai , o kaip yra is tikrūjų susidūrus su tokia situacija. Visi gražiai kalba iki kol nusiperki daiktą, o kai kas nors atsitinka atsitrenki į užvertas duris. Dabar jau mėnuo laiko Garantinis aptarnavimo skyrius remontuoja ir neaišku kiek dar tai užtruks.. Prašau paaiškinkite kaip turečiau elgtis ir kaip yra iš tikro remiantis įstatymu. Ačiū.
gintautas kovas
2012-06-22 penktadienis 06:10:41
aš 2012m.birželio 19d pirkau skalbimo mašiną topo centre vilniuje ukmergės g. vakar pabandžius skalbti paaiškėjo kad ji labai garsiai ūže ir baigus skalbt joje lieka truputis vandens.Išsikviečiau meistrą nurodytą garantinio aptarnavimo skyriuje ,o jis sako viskas gerai čia ji kol nauja taip uže vėliau apsitrins šepetėliai ir nustos taip ūžus ir vibruos mažiau,o kad lieka vandens nieko tokio.Na jeigu nusiperki naują daiktą ir turi eit su vaiku iš namų kai skalbi,tai kam man tokia skalbyklė.Bet pasirodo net praėjus tik 3d nuo pirkimo aš jau negaliu pasikeist į kitą skalbyklę.Nors akivaizdu kad su šita neviskas tvarkoj.Todėl patarčiau topo centre nepirkt ,nes mes kai pirkom būtent domėjomės ar stabili ir ar tyliai veikia ir konsultantas mus apgavo nes patikino kad tikrai tyli skalbyklė.