LNVF / / Ne maisto produktai / Dėl mob. telefono

Dėl mob. telefono

Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti

Autorius Žinutė

Agnė Geigalaitė

2014-12-05 penktadienis 09:58:44

Sveiki,
Susidūriau su tokia problema. Įsigijau mobilujį telefoną iš mobilios linijos ir maždaug po 9 mėn prasidėjo keistenybės: žmonės man negalėdavo prisiskambint, žinutės ateidavo pavėluotai (noriu pastebėti, kad tai nutikdavo ne nuolat, o kada jam "užeidavo"blunk. Esu įsitikinusi, kad tai ne ryšio problema. Kadangi garantinis galioja 2 m., nešiau ten telefoną 2 kartus ir tuos 2 kartus jį taisė (sakė,kad perrašė softą), bet situacija vėl kartojasi! Taisymo laikotarpiu beveik mėnesį neturėjau savo išmaniojo ir vietoj jo vaikščiojau su sena nokia, tuo metu JOKIŲ PROBLEMŲ su telefonu NEBUVO! Norėčiau parašyti pretenziją ir reikalauti telefono keitimo, tačiau kaip galima būtų surinkti įrodymų apie gedimą, jei tai nutinka ne nuolat?Sąskaitų išklotinėse nerodys,kad man skambino, o ne galėdavo prisiskambint.Ar pakanka neprisiskambinusiųjų įrodymų žodžiu?