Nusipirkome televizorių šioje parduotuvėje. Jį mums pardavė naują,paimė naują dežę iš kurios išsiemė knygutę kur išrašė garantiją ir užsegė čekį. Knygutę įdėjo atgal ir užklijavo dėžę atgal. Parduotuvėje mums jo netikrino, mes patys nei nepagalvojome kad pirkinys gali buti su sudužusiu ekranu. Kai paskambinome į parduotuvę iškart kategoriškai pardaveja atsisakė ta prekę keisti. Nuvykome patys į parduotuvę jie apžiūrėjo televizorių. Sakė patys tikrai nekeisime nebent sutiks Lg atstovybė jį keisti,jie sakė nusiūs jiems foto, po savaites gaus atsakymą. Nesulaukėm atsakymo susisiekėm su pardutuve ir jie atsakė kad atstovybė neprisiema kaltės. Tada dar pažadėjo kreiptis į vežėjus. Užsukom po kelių dienų į parduotuvę sakė atsakymo dar negavome. Pagal juos esame mes kalti ir kad patys jį sudaužėme. Iš dalies yra ir mūsų kaltės kad nereikalavome jo parduotuveje išimti ir pajungti, nes tam yra garantija jeigu jis neveiks, bet kad jis bus su skilusiu ekranu nė nepagalvojom. Kaip elgtis tokioje situacijoje su tokiu pirkiniu? su pardavėjais nieko neina susitarti nei del dalies remonto, nei dėl keitimo. Pardavėjai labai nemandagūs ir šiukštūs, pasakiau kad įdėsiu straipsnį (kad kitiems nebūtų tokios situacijos perkant tv) į laikraštį tai sakė straipsnius galima apskūsti, dėkit dėkit.
Edita Petrauskaite
2014-05-21 trečiadienis 15:18:40
Įsigyjamus daiktus visada patikrinkite prieš juos perimdami savo žinion. Jeigu yra galimybė - pajunkite, kruopščiai apžiūrėkite. Jūsų padėtis iš tiesų nelengva vartotojų teisių požiūriu, kadangi išorinių gedimų ir trūkumų įrodinėjimas tenka vartotojui. Tačiau jeigu parduotuvėje perimdami daiktą, jo neapžiūrėjote nei Jūs nei konsultantas ir sugebėtumėte tą įrodyti, dar nebūtų viskas prarasta.
Bet kokiu atveju visada galite pasinaudoti teise ginti savo pažeistas teises įstatymų nustatyta tvarka. Tokiu atveju derėtų kreiptis į pardavėją raštu pateikiant savo reikalavimus / prašymus, juos motyvuojant ir nurodant įsigyto daikto trūkumus.Taip pat pasilikus sau kopijas prie reikalavimo pridėti kvitą ir kitus su daikto pardavimu susijusius dokumentus. Per 10 dienų negavus tinkamo atsakymo arba jo negavus apskritai, turite teisę kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, kuri nustatys ar Jūsų reikalavimas pagrįstas ir Jus informuos. Galų gale šios paslaugos yra nemokamos (išskyrus spec. ekspertizes) tad tikrai vertėtų jomis pasinaudoti ir galbūt proceso eigoje būtų nustatytos Jums palankios aplinkybės.
Atsakė Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos teisininkas praktikantas Marius Česiulis.