LNVF / / Ne maisto produktai / kompiuterio taisymas
Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti
Autorius | Žinutė |
---|---|
pirkejas
|
2014-04-01 antradienis 19:09:12 Pirkau kompiuteri issimoketinai TOPO centre Kaune (Savanoriu pr. 206 A). Del darbo reikalu isvykau I uzsieni, pasiemiau kompiuteri. Pradejus juo i naudotis pastebejau, kad kompiuteris stringa, ismeta pranesimus juodame ekrane, kad problemos su HDD.Po poros savaiciu,vos grizus I Lietuva nuvykau i Topo centra kuriame pirkau kompiuteri. Paaiskinau situacija. Atsakymas buvo grubus ir vienas- vezti i garantini taisymo centra ir tik tada galesiu pasikeisti kompiuteri arba nutraukti sutarti. Po savaites atsiemus kompiuteri nuvaziavau vel i Topo centra.Paaiskinau kas man buvo sakyta ir ka liepta padaryti. Tuomet man pasake kad negaliu nei nutraukti sutarties nei pasikeisti kompiuteri nes kompiuteris tvarkytas. Paklausus kodel manes neispejo, isgirdau kad jis neatsakingas uz kitus darbuotojus ir niekuo negali padeti.Uz tai kad man nebuvo suteikta pilna informacija ir neturejau pasirinkimo laisves( taisyti kompiuteri arba nutraukti sutarti). Gana demonstratyviai paaiskino kad nereiksciau del nesuteiktos informacijos pretenziju. Galbut ir nepavyks irodyti jog buvau suklaidinta, taciau linkiu jums pasimokyti is mano situacijos ir neleisti buti apgautiems darbuotoju. lankytojas |
Edita Petrauskaite |
2014-05-21 trečiadienis 15:12:55
Dažnas vartotojas pernelyg pasitiki aptarnaujančiuoju personalu. Ne paslaptis, jog darbuotojai įmonėse dažnai keičiasi, tad galbūt ir patys nepakankamai gerai suvokia įvairias su vartojimo problemomis susijusias procedūras, prekių technines savybes ir kitas detales. Be to, klaidos – dažnas ir įprastas su žmogiškuoju faktoriumi susijęs reiškinys, pasitaikantis net ir patyrusių, kvalifikuotų specialistų veikloje. |