nupirkau šveicariska "Alfex" laikrodi parduotuveje Tikslus laikas.Po mėnesio įskilo stikliukas. beveik puse metu nepakeicia, nes liepia vis laukti. Dabar siūlo man "auksini" meistrą kuris uzsako tuos stikliukus optikoje ir pritaikes įdeda. Aš nesutinku, nes laikrodis naujas, dar garantinis, ir bet kokio stikliuko šveicariskas laikrodžiui nenoriu. Ką man daryti? Ar privalo man pakeisti i kita laikrodi ar grązžnti pinigus?
aciū
P.S. Stikliukas įskilo be priežasties. Gal gali ekspertas patikrinti ar tai nebus gamyklos koks brokas?
Margarita Kolobova
2008-02-28 ketvirtadienis 10:45:35
Vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių
(Žin. 2001, Nr. 58-2105) 4 punktu, jeigu buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (Žin., 2007, Nr. 12-488) 20 straipsnis nustato, kad vartotojas, manydamas, kad pardavėjas, pažeidė jo teises ar įstatymų saugomus interesus, pirmiausia turi kreiptis į pardavėją, ir nurodyti savo reikalavimus. Jeigu pardavėjas netenkina jo reikalavimų, vartotojas privalo raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas, nesutikdamas su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
Pardavėjui nevykdant teisinių Jūsų reikalavimų, prašome raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją pagal gyvenamą vietą (pridėkite pirkimo ir kitų turimų dokumentų kopijas).