Laba diena,
š.m kovo 3 d."Skrajos" baldų centre užsisakiau sofą-lovą "Verona", kainavusią 3261lt. Po 1 mėn. laiko ji buvo pagaminta, atvežta, užnešta ir surinkta. Už sofos-lovos atvežimą, užnešimą į antrą aukštą ir surinkimą buvo paimtas mokestis 90lt.Už viską buvo sumokėta. Po dviejų dienų sofos-lovos mechanizmas deformavosi ir ji visai sulūžo. Parašiau pareiškimą, kad grąžinu nekokybišką sofą. Po keleto dienų gamintojas, Šiaulių baldų įmonė, atvažiavo ir išsivežė nekokybišką prekę.Pinigus gamintojas atidavė tik už prekę. Parduotuveje parašiau pareiškimą, kad įmonė grąžintų transpotavimo, užnešimo ir surinkimo išlaidas. Parduotuvės vedėja išsiuntė faksu mano prašymą gamintojui. Iš pradžių gamintojas lyg ir sutiko apmokėti visas išlaidas, tačiau dabar tikriausiai pakeitė nuomonę, nes parduotuvės vedėja į mano skambučius neatsako ir nieko nepaaiškina.
Norėčiau sužinoti, kas už visa tai turi atsiskaityti: parduotuvė ar gamintojas? Nejaugi aš turėčiau mokėti už baldų transportavimą, užnešimą ir surinkimą, jeigu negalėjau naudotis pirkiniu?
Rūta
Edita Petrauskaite
2010-09-24 penktadienis 13:25:53
Laba diena,
Visais atvejais turite kreiptis į paslaugos tiekėją (arba pardavėją). Regreso tvarka Jums paslaugą suteikęs ar prekę pardavęs verslininkas, susisiekia su gamintojais. Šiuo atveju, pardavėjo patirti nuostoliai turėtų būti atlyginti gamintojo.