Pirkau telefona Marijampoljei Kudirkos g.3 Techmarket filijele kurio pavadinimas paskutiniu laiku pasikeite y BEON,ir ji dabar yra uzsidarius.Po pirkimo praejus keliom dienom ji teko grazint del broko,ir ji issiunte i MTTC centra,praejus kelioms savaitems ji parsiunte,taciau po keliu dienu pasirodo,kad jo nesutaise ir vel ji issiunte.
Dabar praejo pusantro menesio ir man to telefono negrazina.Kai pradejau aiskintis kur tas telefonas,pasirodo ,kad tas telefonas grazintas i filijala 10men.28d.Taip issiaiskinau susisiekes su MTTC centru. As i tafilijala skambinau 11men.08d.Bet pasake,kad telefonas dar negrazintas (cia taip sake filijalo pardaveja) kuri,pasirodo pasirase pristatymo patvirtinimo dokumenta.Su buvusiu filijalu vadovu susiskambinau,jis pareiske, kad jau nebedirba filijele ir nieko padet negali.Siuo metu sis filijalas ussidares,ir vadovas buves dabar isjunges telefona.Nusiunciau generaliniui direktoriui el. laiska ir jokio atsakymo negavau.Dabar likau be telefono ir be pinigu.
Pag.
Vaidas Simkus868711050
Laukiu atsakymo
Edita Petrauskaite
2008-11-26 trečiadienis 11:22:27
Laba diena,
Deja, įstatymiškai nėra tiksliai reglamentuota per kiek laiko turi būti pašalinti prekės trūkumai (per protingą terminą), todėl tai paprastai numato įmonių, kurios teikia tokias paslaugas, vidaus taisyklės, kurių dažnai nėra. Esame gavę daug panašaus pobūdžio nusiskundimų dėl MTTC centrų veiklos ir neveikimo. Patariame kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, prieiga per internetą: www.vartotojoteises.lt Paprastai skundai šiai institucijai teikiami raštu, bet galbūt bus priimtas ir elektroninis skundo variantas. Svarbu pateikti visų turimų dokumentų kopijas (telefono pirkimo kvitą, garantinio termino lapelį, telefono pristatymo taisyti kvitą ir kt.).