PC "Mega" esančioje "RENO" avalynės parduotuvėje nusipirkau basutes (130 Lt). Deja, jomis ilgai džiaugtis neteko. Viena basutė suplyšo vos antrą kartą apsiavus. Tad, kyla klausimas, ar kaina atitinka kokybę? Nesakau, kad 130 Lt už batus yra labai daug, bet vis dėlto, norisi įsigyti gerą prekę. Juk pirkėjas pirkdamas batus, tikisi juos avėti nevieną ar du kartus. Nors turiu pirkimo kvitą, tačiau nemanau, kad nunešus batus atgal į parduotuvę kažkas pasikeis.
praktikante asistente
2008-05-07 trečiadienis 09:31:02
Pasikonsultavus su Valstybine ne maisto produktų inspekcija prie ūkio ministerijos ji pataria vartotojui pirmiausia kreiptis raštu su prašymu į pardavėją, kuris privalo pakeisti avalynę arba grąžinti pinigus, jeigu įtariama, kad avalynė buvo parduota netinkamos kokybės. Norint atsiimti pinigus už netinkamos kokybės avalynę vartotojas turi pateikti kvitą, tačiau taip pat privalo pasilikti sau pirkimo kvito kopiją. Jeigu pardavėjas nesutinka grąžinti daikto ar pinigų pagal daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles per 10 dienų jis turi pateikti motyvuotą prašymą į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie ūkio ministerijos.Vartotojas lygiai taip pat gali kreiptis į šią inspekciją jeigu ginčas šiuo atveju neišsisprendžia.