Prieš daugiau nei mėnesį užsisakiau kvepalus, kurių vis dar neatsiunčia. Kurį laiką bendravau elektroniniu paštu, siūlė alternatyvią prekę, nes mano norimos neturi. Tada paprašiau grąžinti pinigus. Iš manęs paprašė rekvizitų ir nuo tada jokių žinių. Keliskart pakartojau savo sąskaitos numerį, bet atsakymo negavau. Vakar išsiunčiau registruotus laiškus dviem adresais, nes nežinau į kurį tiksliai siųsti. Laiške išdėsčiau problemą ir reikalavimą grąžinti pinigus į nurodytą sąskaitą per 10 darbo dienų. Ką turėsiu daryti, jei jie ir toliau dels?
Edita Petrauskaite
2014-05-21 trečiadienis 15:31:26
Jeigu pardavėjas per 10 dienų netekina teisėtų pirkėjo reikalavimų kai pastarasis kreipiasi į jį raštu, pirkėjas dėl pažeistų teisių gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (pieiga internetu: www.vartotojoteises.lt.)