Norėdami dalyvauti forume, turite prisijungti
Autorius | Žinutė |
---|---|
Beata P
|
2016-11-07 pirmadienis 21:13:43 Nusipirke nauja telefona ir sumokeje visa suma is karto, isigijome ir draudima.Po kurio laiko suduzo kameros stiklas ir kreipemes i MTTC, kad atliktu taisyma.Ivedus ju tinklapyje uzsakymo numeri,raso, kad reikia laukti nuo 14 iki 21 dienos detaliu.Jau praejo 21 diena ir manes neinformavo apie remonto bukle, todel kreipiausi pati.Paklausus kada bus suremontuotas mano telefonas,tikslios datos nepasake, pasake,gal kitos savaites viduryje.Taip pat tokios informacijos nera tinklapyje,ivedus uzsakymo numerio.Taip pat priduodant telefona kelis kartus klausiau, ar turesiu moketi.Priemusi vadybininke atsake, kad nesvarbu kiek kainuos remontas, ar 25 eurus ar 100 euru, turesiu sumoketi 30 euru draudimo isskaita.Netycia pasiteravus el.pastu, kada bus sutaisytas telefonas (praejus nurodytam terminui) bei ar tikrai bus pakeista,kas buvo nurodyta priduodant,man atsiuncia saskaita su nurodytom keiciamom detalem ir su 58 euru suma.Ar privalesiu tiek moketi, jeigu manes neinformavo is anksto?Be to,jei nebuciau pati ieskojusi,net nezinociau.Taip pat i sarasa itraukta vena detale,kurios neprasiau keisti.Ar galiu reikalauti, kad man grazintu senas detales,irodant,kad jos buvo keistos.Beje visa remonto suma siekia virs 290 euru. Ar galiu prasyti keisti telefona kitu jeigu uz remonta susidaro kazkokia suma? |