Nesu patenkintas horizontalių žaliuzių kokybe. Pardavėjas teisinasi, kad jų kokybė gera,bet jos normaliai nefunkcionuoja - per mažai užsidaro ir matosi tiek laukas tiek kambario vidus.Ar galiu atgauti pinigus už nekokybišką prekę jei turiu tik užsakymo kvitą su parašais ir pinigų suma, bet negavau jokios sutarties iš pardavėjo?
Margarita Kolobova
2008-02-20 trečiadienis 11:38:02
Vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių(Žin. 2001, Nr. 58-2105) 4 punktu, jeigu buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (Žin., 2007, Nr. 12-488) 20 straipsnis nustato, kad vartotojas, manydamas, kad pardavėjas,pažeidė jo teises ar įstatymų saugomus interesus, pirmiausia turi kreiptis į pardavėją, ir nurodyti savo reikalavimus. Jeigu pardavėjas
netenkina jo reikalavimų, vartotojas privalo raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas, nesutikdamas su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo
kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.Pardavėjui nevykdant teisinių Jūsų reikalavimų, prašome raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją pagal gyvenamą vietą (būtina pridėti pirkimo ir kitų turimų dokumentų kopijas). Inspekcijos teritorinių padalinių adresus ir telefonus/faksus galite rasti Inspekcijos internetiniame puslapyje www.inspekcija.lt