Laba diena. Pirkome netikros odos striukę iš internetinio tinklalapio Uogos.lt. Kupono galiojimo laikas buvo nuo balandžio 25 d iki gegužės 9d. Originalo kuponą turime.
Prekė turėjo būti pristatyta į Kuponai.lt esantį atsiėmimo punktą Žukausko gatvėje 41. Kuponai. lt įsipareigoja, esant prekej atsiėmimo vietoje pranešti apie tai pirkėją sms žinute arba elektroniniu paštu, mes jokiomis iš šių priemonių informuoti nebuvome, tada nusprendėme patys pasiskambinti kupone pateiktais numeriais : Tel.: +37060799979, +37064508779. Nei vienu iš šių numeriu niekas neatsiliepė, nors skambinome labai daug kartų ir ne vieną dieną, parašius elektroninį laišką, gavome atsakymą, kad ši siuntą vėluoja, ir kad mus informuos, tačiau praėjo jau 2 mėnesiai, nėra nei striukės, nei pinigų, nei informacijos . Beje teko pro šalį važiuojant užeiti į Žukausko 41 esantį kuponai.lt biurą ir pasiteirauti gal vis dėlto jau yra prekė, atsakymas buvo toks pats, kaip ir elektroniniu paštu.
Mes žinome, kad galime parašyti prašymą norint atsisakyti prekės, bet kodėl turime naudoti savo lėšas, tam, kad ten nuvykti ir dar nežiniai kiek laiko laukti savo pinigų ?
Beto, jei mes klientai per kupono galiojimo laiką neatsiimame savo prekės, to padaryti jau nebegalime, o jei jie patys nevykdo įsipareigojimų jau 2 mėnesius ir apie tai informuoti net nesugeba, tai čia taip ir turi būti? Manau mūsų, kaip vartotojų, teisės buvo ir vis dar yra pažeistos ir būtų labai teisinga, kad šituo reikalu užsiimtų atitinkamos institucijos.
Vilma Piekarskiene
2014-12-08 pirmadienis 08:40:37
Šią kontorą turėtu vartotojų teisės labai gerai papurtyti. Kaip autorė minėjo, į telefonų skambučius neatsako, į el. paštą taip pat.