TELE2 aferos telefonu
Laura E., 18 m., Panevėžys, 2009-02-03 Perskaityta kartų: 3090
Vieną gražią dieną paskambino man moteriškė ir pasiūlė nuostabų planą - MINI, už dvi korteles tereikės mokėti 8 litus į mėnesį. Žinoma susiviliojau. Padiktavau operatorei savo duomenis, pavardę teko kartoti net 8 kartus, kad užrašytų teisingai...
Sakė, jog paslaugos galėsiu atsisakyti kada panorėjusi, sakė jog galima bus užsisakyti ir plano lubas, kad neleistų prašnekėti daugiau nei 4 lt per mėnesį. Sakiau, kad esu Palangoje ir kaip man pristatys? Sako: sakykit adresą, pristatysim. Pasakiau darbo adresą. Sakė, korteles tele2 pristatys per savaitę. Viskas tuo ir baigėsi. Laukiau nuo rugpjūčio pradžios iki 24 dienos, pagaliau paskambino man vyriškis ir sako - daryk duris, čia tele2 kortos. Sakau kad čia durų nėra, aš dirbu. Sako laukiu Panevėžyje tavo adresu. Išsižiojau. Sakau nėra manęs, grįšiu tik rugsėjo 1 dieną. rugpjūčio 29 dieną vėl skambina ir sako nu jau namie? Sakau būsiu tik rugsėjo mėnesį, susitarėme dieną ir valandą, kada atveš korteles. Grįžau, atvežė. Laaabai malonu (buvo žadėta pristatyti per savaitę į Palangą) Įsidėjau kortelę, perskaičiau, kad aktyvuos per parą, bet neveikė, po 5 parų su tomis kortelėm nueinu i tele2 sako palaikykit telefone dar parą, palaikiau įdėjusi dar 3 paras. Neatlaikė nervai, vėl su kortelėmis nuėjau, sakau viskas, atsisakau tokių paslaugų. Sako jūs tik po metų galėsit. Man operatorė sakė kažką kitką.... Išsiaiškinom kad kortelės per ilgai buvo pašte, todėl neveikia. Tada paėmė korteles ir vėl laukiau 2 savaites, kol pristatyt naujas. Jos irgi neveikė, skambinau visiems kam sugebėjau.. Prašiau pasakyti su kokia operatore šnekėjau - atsakė mes nežinom nieko. Galiausiai, sužinojau, kad minimalios lubos yra 20 lt, o visai ne 4 lt, bet deja negalima užsakyti lubų, nes sutartis yra LINTELyje ir TELE2 bejėgiai. Žodžiu kortelėmis pradėjau naudotis tik rugsėjo 28 dieną ir likau be viso to, kas buvo žadėta tele2, geriau būčiau nuėjus į saloną... Linkiu niekam neužsisakinėti tokių dalykų telefonu ir išvis jokių tele2 paslaugų nelinkiu užsisakyti...
Sandra Kaluževičiūtė
2009-04-15 trečiadienis 09:41:52
Pagal Lietuvos Respublikos DAIKTŲ PARDAVIMO IR PASLAUGŲ TEIKIMO, KAI SUTARTYS SUDAROMOS RYŠIO PRIEMONĖMIS įstatymo 9punktą Iki sutarties sudarymo, o kai daiktai tiekiami, - ne vėliau kaip pateikiant daiktus (jeigu jas pateikia ne pardavėjo įgaliotas trečiasis asmuo) pirkėjas (vartotojas) turi gauti informaciją raštu (nebent tokia informacija raštu jau buvo pateikta pirkėjui (vartotojui) prieš sutarties sudarymą) pirmiausia apie:
siūlomą daiktą ar paslaugą (pavadinimas, pagrindinės savybės);
pardavėją ar paslaugų teikėją (pardavėjo ar paslaugų teikėjo pavadinimas, buveinė (adresas), duomenys, leidžiantys tiesiogiai susisiekti su pardavėju ar paslaugų teikėju, įmonės kodas arba patento numeris bei jo registracijos vieta, kai pardavėjas ar paslaugų teikėjas yra fizinis asmuo, PVM mokėtojo kodas, kai pardavėjas ar paslaugos teikėjas yra PVM mokėtojas); nurodoma, kur ir kam pirkėjas (vartotojas) gali adresuoti bet kokį skundą bei vieta, kurioje keičiami ar grąžinami netinkamos kokybės daiktai, arba daiktai, kurių pirkėjui (vartotojui) nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, išskyrus Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėse nurodytus daiktus;
Taip pat Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo - pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdama raštu apie tai pardavėjui ar paslaugos teikėjui per septynias darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos (kai parduodamas daiktas) ar sutarties sudarymo dienos (kai teikiamos paslaugos).
Jūs galite kreiptis į Valstybinę Vartotojų teisių apsaugos tarnybą prie Teisingumo ministerijos dėl pirkėjų (vartotojų) pažeistų teisių gynimo, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. (8 5) 262 67 51.